Nuffnang Ads

Saturday, January 01, 2011

1st entry DUA RIBU SEBELAS

sorry dilla baru bole jawab :)
okey semua jom amek masa dalam dua minit untuk jawab soalan !

1. apa perasaan sekarang?


- rindu MAMA AYAH AMNI and HANNAH --> si comel :) ..satu lagi..nak keje ! da gile bosannn asyik lambat bangkit dr tido =.=



2. saya nak makan..

- SUSHI --> kawan kawan, sushi bole makan sebenarnya..apa yang telah digembar gemburkan seperti nasi jepun tu diletakkan sake adalah tidak benar..letak vineger sebenarnya DAN yes ! saya dapat makan balik sushi ehee



3. saya tak suka..

- orang tanya soalan yang BODOH



4. impian saya..

- ke korea  tahun ini !



5. haiwan yg saya tak suka..

- nyamuk



6. saya harapkan..

- dua ribu sebelas lebih baik dari dua ribu sepuluh :) amin



7. jika boleh diputarkan masa..

- saya xnak repeat masa diploma..KALAU la xrepeat maybe skang saya da nak abes master..ahhhh ! dunia ni memang xkan ade jika perkataan KALAU tu wujud



8. sy 10 tahun akan dtg..

- da capai 2020 dan aku suda ade kehidupan yang stabil, suami yang bole menerima diri aku bukan kerana paras rupa atau tubuh yang ramping tapi menerima aku kerana aku, anak2 yang mendengar kata, kehidupan yang stabil DAN yang pasti, aku da balas semua jasa mama ayah walaupun apa yang mama dan ayah da buat untuk seluruh hidup aku, aku xkan dapat balas hingga hari kiamat



9. hp saya adalah...

- samsung corby WiFi :)---> penangan cite you`re beautiful..korea you !  ..tahun ni iPhone5 bole? ahahaha



10. saya penah bercinta sebanyak...

- secara jujur 2 kali :)



11. saya suka pada...

- kehidupan aku :)



12. kawan-kawan saya...

- anugerah paling terindah yang Allah S.W.T berikan kepada aku selepas keluarga..terima kasih semua..sayang kamu kamu



13. pernah dikhianati..b

- banyak kali..memula aku emo tapi lama lama..aku pasti karma itu pasti akan berlaku..so, kepada sesiapa yang berkenaan --> adakah karma itu sudah kau lalui?



14. apa yg hendak dilakukan kpda org yg mngkhianati anda..

- hanya di Atas yang mengetahui segala2nya..so, bak kata dilla, memaafkan itu adalah dendam yang terindah..tapi mungkin bagi aku mungkin aku bole memaafkan cume nak melupakan semua tu mengambil masa sket..



15. senaraikan 8 org yg mahu ditag..

-xde specific..semua orang bole jawab

^_^ selamat tahun baru semua !

No comments: