Nuffnang Ads

Tuesday, January 04, 2011

remember



tengah dengar lagu big bang..ape kene dengan aku nih..ahaha..da xlayan lagu inggeris hehe..dengar pon dalam kete je..tu la..penangan sepet sepet ni, aku sanggup tolak lelaki kulit putih (relevankah?)
lately ni takde idea nak tulis ape..hidop pon takde yang menarik nak dikongsi..cuma aku RINDU sangat masa sibuk aku dulu.. pelik.. time sibuk sibuk FYP kene anta ke, assignment event kene submit ke, bapak malas nak buat..ni lah manusia.. alhamdulillah..semua berjalan dengan lancar.. harap2 takde pape masalah lepas ni..DAN sebab itulah aku xnak kapel time aku amek degree..nak rasa bila kite belajar, takde cinta teratas disisi..bole idup ke..ole survive ke..setengah orang kene ade inspirasi disisi..ekekeke..aku? family and friend inspirasi aku..dan dia, dia, dia, dia dan dia juga yang kasi satu semangat untuk aku buat semua asgmt DAN submit tepat pada masanya..:) ..atleast mereka mereka TELAH teman aku buat asgmt..serius tak terbalas jasa kamu, kamu, kamu, kamu DAN kamu :)



sekarang cari keje ( eh bukan..da apply, tunggu panggil intebiu ke..panggil keje terus ke) ..aku perlukan duit !! memang..sekarang memang aku da rasa aku perlu menjadi MATA DUITAN.. tapi bukan mata duitan lelaki lelaki atau pisau cukur .. aku MATA DUITAN ntuk duit aku sendiri..ehehe..mengarut tak abis


tak sabar nak keje ! ! korea is the next destination ~ tungguu !! (Tuhan, permudahkan semua urusan aku ini)

No comments: