Nuffnang Ads

Saturday, January 22, 2011

firework







kaki da mule sengal sengal ubi..nilah akibatnya turun lambat gi kelas tadi..lambat tu xpun sebenarnya..tapi nak jadi cite, sampai je KTM, train xsampai agi..kene tunggu dalam 20 minit..dah train sampai takleh gerak pulak sebab tunggu train dr singapore..hati dah gelabah ayam da..bimbang beb.. yelah..masuk kelas da la teacher seorang yang menepati masa..maklumlah.. bangsa mereka kan terkenal dengan bangsa yang menepati masa..kesimpulan, aku memang masuk lambat kelas..lebih kurang 15 minit jugak ah =.=.. banyangkan, kelas mule kul 4, aku sampai kat KLCC da kul 4.. so, jalan pnya jalan sampai kat lorong akuaria dalam 4.05..lalu terowong tu dalam 5 minit, and then masuk bangunan BBC tu 5 minit...bayangkan macamana aku jalan..memang patut kakiku sengal sengal sekarang hohoho


actually, selalu pergi kelas belah pagi..hari ni gatal nak bangun lambat, jadi aku amek la kelas petang..ingat gi skali ngan kakak tapi last minute dia cancel sebab tetiba pulak dia dapat message esk dia ade kelas..da la kelas tu dia kene present..so, nak siapkan ape yang patut, dia kene pilih samada nak gi kelas speaking ke siapkan kerja..so, dia tak pegi


da banyak resume anta..online application? da tak bole kire..beribu ribu honey dew dah..tapi xpe..aku memang tetap nak balik rumah..cari keje di kampung halaman la dulu..kalau ade rezeki disini, aku akan kembali lagi


bai bai :)

No comments: