Nuffnang Ads

Wednesday, January 12, 2011

until whenever



baru balik dr kelas speaking..da penat sebenarnya nak ulang alik serdang-KLCC-serdang..dengan kene tunggu KTM nya..kalau nasib baik, sampai je kat stesen serdang terus naik KTM ke KL sentral..kalau x, kene tunggu next train dr seremban..paling bangsat dalam setengah jam ade jugak tunggu..tu tak kira lagi dengan manusia tak paham bahasa..da TULIS BESAR BESAR HIGHTLIGHT DENGAN WANE PINK lagi kot train tu HANYA UNTUK WANITA sahaja..ape, kau khunsa?tu tak kira lagi part aku tade duit..mengangur senang cite..dulu gah bawak kete, ade duit poket sebab ayah tanggung lagi..so, skang pandai2 jimat dengan duit yang tinggal..xbole nak joli joli..takkan nak ayah bagi duit SAMA macam belajar dulu.. =.=. tadi, dok sebelah dengan minah arab..baunya ya Allah..bayangkan dr KL SENTRAL ke SERDANG, aku kene tahan bau perfume arabnya( perfume ye, bukan minyak atar) ..tapi yang masalahnya, perfume yang bau sama ngan minah arab tu mau cecah ribuan ringgit..aku tau pun secara kebetulan waktu di mekkah ritu,teman makcik aku pegi beli perfume yang sama bau macam minah arab tu..tau berapa harganya? RM1500 =.= ..tapi mengapakah kau berbau tak wangi macam tommy girls? mengapa? mengapa?

okey, da mengarut..tadi waktu kelas speaking, aku enjoy..teacher kasi topic, kami kasi opinion..so, ade conversation dalam kelas..teacher cakap aku bole je speaking tapi aku TAK CONFIDENT  =.= ..dan slanga aku pelat sket..maklumlah..aku kan kelantanese..punya mother tongue (bangga bangga) :) ..xpe..usaha itu tangga kejayaan kan..

pasal kerja pulak? tak bole nak kongsi cerita sebab rezeki aku tak de lagi..xpe..aku tabah ! ekekekekek..abiskan kelas dulu baru cakap pasal keje ..paham?

kawen? --> jangan ditanya soalan tu..tak sampai seru lagi..adoi..xpaham lagi rupanya manusia sekarang !

rindu nak masuk kelas balik T T..tapi skang semangat nak sambung master da makin pudar..apecer? :(

No comments: