Nuffnang Ads

Wednesday, January 05, 2011

sunset glow


terlebih pulak menaip hari ni..ekeke..xleh tido pulak..baru abes isi borang HUSM kota bharu..kalau ade rezeki disana, insya Allah..kene setat semayang hajat ngan duha..bak kata kawan mama..anak anak dia da sah sah memang excellent superb abes kebabomm da pon..TAPI,after diorang buat sesuatu kerja, cthnya lah lepas abes final exam atau nak minta keje, mereka akan amalkan solat hajat dan duha..sampai hajat mereka dimakbulkan oleh Allah s.w.t..kalau pun hajat mereka xkesampaian, mereka redha..itu kuncinya..aku? harapkan jaga yang wajib sahaja..tu pun subuh sokmo subuh gajah ( Tuhan, ampunilah aku) =.=

lepas ni nak siapkan resume..mana tau ade rezeki di CIMB..kite xtau apa yang da tertulis di loh mafuz kan..bukan jodoh saja okeyh .. cuma hanya kite mampu buat, mintaklah pada Yang Esa..harap2 murahkan rezeki hamba2Nya ini ^___^ .. DAN bukak beberapa trillion kali website kolej..nak pastikan result tu betul2 semua lulus (alhamdulilllah)..Tuhan bagi aku grade on time tanpa repeat pape..alhamdulillah jugak, aku amek iktibar dr result diploma yang ya Allah aku tak mampu nak tgk pon =.= ..sucks !..DAN ayah bole join mama punya club..kelab pencen :) ..ayah da cakap, kalau aku grade on time, ayah nak pencen awal sebab nak rehat..nampakkan..ayah mama aku da makin tua..DAN ! aku naaaak sangat balas jasa mereka..harap aku dapat suami yang bole bertoleransi dan PAHAM sebagai seorang anak, aku nak balas jasa mama ayah


banyak da Tuhan tolong aku..memula nak sambung belajar kat KL ni, ngeri ye kawan kawan..takut kalau aku TERgelincir lagi..takut aku lalai.lagha..sedihnya aku, MARA dapat taja aku hanya separuh daripada pinjaman sahaja..means aku hanya dapat cover untuk yuran sahaja..wang sara diri PAMA la jawabnya..teringat time dikuantan dulu..bersyukur sangat dapat elaun sara diri dari MARA walaupun sedikit..TAPI, ajaib, walaupun di SIN city ni aku xdapat wang sara diri, cukup je duit yang ayah kasi bulan bulan TAPI (banyak tapi aih) kat kuantan selalu je xcukup..confius !


rupaya, ni lah nikmat hidup kalau diri ade berkat.. berkat mana lagi kalau drpd ibu bapa sendiri kan..:)..untng aku, pinjaman MARA aku sket berbanding kawan kawan aku PLUS nanti ade pemotongan sebab average@PNGK okey..so, disitu pun Tuhan da banyak tolong walaupun awalnya GILE SEDIH sebab xde elaun(tanak susahkan ayah sebenarnya)..maybe Tuhan xkasi aku dapat elaun sebab aku akan abeskan duit tu untuk beli yang ngarut2..contoh yang ade, walapun aku xde duit, aku beli jugak si BJ tu ! hah! perlu ke BJ sekarang? <--persoalan ni hanya aku je yang tahu kenapa aku beli BJ..membazir je minah ni =.=

dengan Maha Kuasa, berusaha melengkapkan tiang agama dan cuba rindu dan baca surat cintaNya untuk dapat berkat.. DAN last sem jugak aku pegang janji pada mama aku xkan keluar umah waktu malam..so, maknanya, sebelum ni kantoi la kan aku selalu keluar malam =.= ..mama, ayah, maafkan anakanda sebab salahgunakan kepercayaan dan kemudahan yang ade T T ..tapi alamdulillah, walaupun keluar malam,aku just keluar makan, tgk wayang dengan main boling .. DAN semestinya dengan kesayangan dan dia, dia dan dia yang tak pernak nak amek kesempatan..terima kasih kepada kamu, kamu dan kamu sebab sepanjang keluar malam, kamu, kamu, dan kamu sangat menjaga saya :) ..


walaupun pointer aku xde la sampai first class, aku bersyukur dengan apa yang aku dapat..MUNGKIN, rezeki aku ada di alam pekerjaan dan juga alam perkahwinan..kan ^_^


love

No comments: