Nuffnang Ads

Saturday, January 15, 2011

andai kata




baru dapat tgk maaduu dengan tenang dan lancar.. biasalah..da sem baru, budak baru, budak lama da masuk belajar..so, lambat sket wifi bertindak..so, rutin harian aku time belajar sama macam sekarang..jadi burung hantu.. kadang kadang dulu waktu bertungkus lumus wat asgmt, paper project ( kalau asgmt, aku ngaku aku memang wat last minute..so, memang kene jadi burung hantu la kan), aku akan stay sampai azan subuh..bersihkan diri pastu kalau kelas kul 8, aku bukak mata luas2..buatlah apa cara sekalipun asalkan aku tak terlelap..pergi kelas pastu kalau ade gap walaupun sejam, aku tetap balik rumah..sebab aku nak cover tido..skang? ehehehe..still bangun awal(ececece)..terima kasih kepada kelas speaking yang mula kul 10.30 pagi..so, alasan tu boleh gune pakai sebab aku kene sampai dekat stesen serdang sebelum 8.45 pagi sebab 8.45, train akan gerak..so, nak tak nak walaupun aku tak tido sampai subuh, aku still tak bole sambung tido lepas subuh kan sebab takut xterjaga..so, aku amek masa aku dalam train utk tido..tido2 kambing orang kate


ohhh..rindunya waktu belajar.. aku rindu waktu gelak ketawa bersama kesayangan.. sekarang xsalahkan mereka..masing2 da busy..masing masing da jauh..walaupun sekali sekala kami berhubung, kami still tanya khabar..xputus


aku letih da nak diet..taun lepas,bulan satu 2010, aku ade buat perjanjian bersama seorang teman..dalam bulan lima 2010, kami akan berjumpa dan timbang berat masing masing DAN kalau aku kalah, aku kene amek gamba bersama bintanang yang aku paling geli bile aku tengok gamba hatta sekalipun hanya dengar nama saja..hebat kan fobia aku..tapi, mungkin jodoh kami sebagai kawan tak lama, kami tetiba senyap..mungkin aku yang mulakan dulu..dan aku ade sebab kenapa buat macam tu..sorry awak..


2010, xjadi pun diet aku..awal awal je aku ghairah pergi jogging..xsentuh nasi bagai sebab tu lah..satu2 nya sebab aku xnak kalah..kalau aku kalah, mesti aku kene amek gamba kan..2010 memang aku agaaaaaak tembam..eh tak lah ..memang gemok..kalau x, xkan semua tegur aku gemokk especially depan depan orang DAN dalam lif ( betapa malunya aku) ..









gamba2 tu amek time birthday aku ( thanks sangat2 kat mereka yang wat suprise birthday party) mastermidnya yang pakai spek ngan topi tu..hamboi2 pandai berlakon ye..message aku tanya tanak sambut birthday ke pastu tetiba diam..ahaahaha..10x abang ^_^ ..selingan kejap.. so, dalam bulan 11 aku still gemuk..pastu tension nya dengan final projek, final exam lagilah aku nak melantak je

so, bile da abes belajar, aku jaga makan aku..minum air masak je..aku memang xsuke minum air masak..sebab ase xbest..tapi paksa jugak mulut aku minum..so, skang alhamdulillah aku capai berat 45kg ( last aku berat macam ni tahun 2007.. lepas putus cinta lah konon) ..so, janji dengan kawan nak turunkan berat badan hingga 43kg ..tu janji bulan lima  2010 tapi terlaksana bulan satu 2011..kire okey la kan..


time aku gemuk, xde la pulak kan orang nak ngorat ke ape.. bile da okey sket (maknanya xde lemak kat dagu,peha,perut) adelah pulak insan2 nak berkenalan bagai..nampak sangat kan time hodoh, sape nak pandang aku..sorry, aku xpandang orang yang xpandang aku bile aku hodoh/gemuk/jerawat dan pandang aku bile aku kurus.. zaman gemuk tu sebenarnya zaman eksperiment aku..nak tengok sape yang bole terima aku seadanya dan tinggg.. aku da tau jawapannya :)


entry ni aku tulis sebab tension tengok cite pasta..buat aku lapar..salah kan aku..salahkan aku..sape suh kau tengok cite makan makan..  T T .. tapi xboleh jugak salahkan aku sebab aku memang PENCINTA MAKANAN.. okey, esok beli sushi.. titik

No comments: