Nuffnang Ads

Tuesday, January 04, 2011

kang dae sung







misi mungkin da tercapai ..MUNGKIN tetap ade sebab tak capai target yang ditetapkan..tapi alhamdulillah..agak puas hati dengan keputusan yang dapat :) ..da bosan jadi tembam, montel, GEMOKK what so ever..pernah ditegur dalam lif..depan depan orang ramai sebab aku nampak GEMOKK ! chill chill..kepada sesiapa yang penah tegur aku GEMOKK jangan la rasa aku marah ke.. mad ke..terasa hati ke..tade tade..aku okey je.. :) terima kasih sebab selalu remind kan aku pasal fizikal aku walaupun kadang kadang aku ade jugak perasaan malu kalau ditegur didepan ramai orang but its okey..manusia memang xsempurna..kadang kadang terlepas kata kata kan..terima kasih jgak pada pakcik aku sebab selalu marah aku kalau dia nampak aku makin temban ehehe..tale upload banyak gamba sebab da janji ngan mereka mereka..kasi suprise skeettt bile jumpe ..eleh nak suprise suprise pulak minah ni an an :)


aku terpk nak balik rumah..aku rindu mama ayah..tak tau kenapa :( rindu mereka :(

No comments: