Nuffnang Ads

Tuesday, January 25, 2011

Raise Your Glass



tayah cakap banyak..gua takde mood dari 2 malam lepas sebab gua takleh online DAN paling penting gua takleh tengok cite..gua sedih.. gua bosan..gua gua gua gua batu caves


banyak jasa chelsea (rujuk pada laptop aku) ..biarlah chelsea ni keturunannya dari ACER yang lama je, xsetaraf pun dengan sony viou ke, even ACER baru tapi beliau banyak sangat berjasa pada tuan dia ni haa..aku kan suke barang barang antik, so kalau nak bertukar pada yang baru, itu bukan aku (padahal takde duit..cakap je la) .. waktu aku nak siapkan final project aku tu, waktu tu la chelsea paling berjasa..tak meragam pun..padahal waktu tu pun ade jugak tanda tanda dia nak wat hal..mungkin dia tau kot saat saat genting aku adalah siapkan final draft DAN untuk presentation..good job my boy..thanks.. nanti tunggu aku balik kb deh..kite gi hospital..check apa yang rosaknya..aku tau kau sakit..sabar eh eh ..


aku rindu nak tgk kekasih hati, dia dan semua lah ! okey setat xde mood da sebab walaupun tengah guna laptop imi tapi laptop dia takde family outing ! okeythanksbai!

No comments: