Nuffnang Ads

Tuesday, January 18, 2011

no limit







tengah baca blog ini --->  si amethyst :) ..best..so,sesape yang sukekan fesyen, especially those who is wearing hijab or tudung, better blogwalking ..xrugi.. so, dalam blog cik manis ni, aku jumpe entry Arni ..best baca blog ni juga hehe..cube baca entry dan  entry ni.. xrugi..


pagi tadi dapat panggilan drpd kawan.. dapat job tu alhamdulillah..rezeki da ade tapi ade sebab yang menghalang aku pergi.. salah satu sebab di melaka..da cite kat mama ayah and then final answer  ayah suh balik keje kb..itu salah satu sebab utama aku tolak.. and tempat pun satu kot..dalam interview dikelantan tempoh hari, aku bagitau aku harap aku dapat kat cawangan kelantan..tapi rezeki aku dimelaka, so, aku memang agak xberminat nak pergi..terima kasih kepada kawan sebab dia sudi tolong hantarkan resume bagai siap coll aku pagi td nak bagitau aku sendiri benda ni..nampak gaya xde jodoh kite nak bekerjasama..best mu dapat kat kat klate..rezeki muu :)


persetankan orang tu..aku cerita dekat kakak aku..sebab da xtahan jiwa tanggung..kakak cakap abaikan je..so aku abaikan..sakitkan diri jiwa je kalau pk pasal tu..


nanti ade entry2 best aku kongsikan lagi.. :)

No comments: