Nuffnang Ads

Wednesday, January 12, 2011

wrong number


banyak pulak update rini ..ade sedikit masa senggang AND wifi agak laju..lepas ni kalau wifi ni da tutup, melanggut jugak aku..

trend skang kan da pakai spek besar2.. dulu stail spek aku macam ni

penah tunjuk gamba ni kat seorangg je..sebab dia xcaya aku ni memang speky..selama ni pakai mata palsu ke a.k.a contact lense..nak ade perasaan confident kononnya


so, bile da pegang title si penganggur yang terhormat, maka, aku da tade duit lebih untuk melawa atau lebih jelas lagi, aku da tade duit nak beli mata palsu a.k.a contact lense untuk bagi aku rasa confident bile jalan jalan di mall ke whatever..so, aku beli spek baru (spek lama tu sebenarnya tunggu nak patah je..sebab da agak lama jugak pakai..dr tahun 2007 tak silap..tak penah tukar..aku selesa pakai spek ni sebab dia ngam ngam ngan muke aku..PLUS memang stail zaman 2000 pakai spek nak kecik kecik ikut mate)


so, bile da beli spek baru ( dengan ditemani pakar perunding imej aku iaitu kakak dan abang ipar), aku berjaya beli spek ini

gamba senget

gamba normal


tabiat yang dari dulu tak bole kikis..kalau pakai spek DAN nak amek gamba mesti jadi macam ni =.=


da siap buat cermin bagai semua, tetiba pakar perunding aku yang kedua a.k.a abang ipar cakap aku nampak macam budak nerd =.= alahai bang..time ina beli ritu cakap okey uhuk uhuk..xpe..skang kang trend nerd nerd nih..ahahaha


bile tengok balik time aku pakai mata palsu a.k.a contact lense,macam nak pakaila pulak sebab bile aku da pakai mata palsu, automatik kau aku ase cam confident PLUS bergaya ( ah, bia orang cakap aku perasan ke apa hehe) 

gamba lama (2009) ..2010 bukan tanak letak tapi 2010 aku gemuk sket..so, tak menawan pulak ase ahaha

bile da pakai mata palsu serius automatik mata jadi bulat(bukan perasan key) tapi bile da pakai spek automatik mate jadi sepet..so, mana satu yang betul mata aku neh? =.=..xpe mate palsu...tunggu aku keje key..10 pasang pon bole beli bile punya duit dan income (tamak haloba betul) ..kene la confident..kalau x, macamana nak jumpe client, ye dok( kalau bussiness tu jadi)


sebenarnya, time decide nak beli kaca mata a.k.a spek neh, aku sebenarnya bertelagah gaduh perang tengking ehh salah salah..kasarnya ayat kau..mule balik

sebenarnya waktu nak beli kaca mata nih, aku ngan perunding imej aku ade la jugak salah pendapat(bole ke pakai ayat ni) atau mereka kurang bersetuju (bole kot) dengan pilihan aku..sebenarnya spek yang aku nak macam ni


belah kiri tu nama TOP, belah kanan nama G DRAGON eh tetiba pulak perkenalkan..siot


trend kan..alah..cakap la kau nak tiru stail korea punya..padahal diri kau tak reti nak stailo milo neh..hampeh kau..(monolog dalam hati)

xpe..satu hari nanti, xpon bulan depan ke, aku nak wat sebijik spek ni..mana tau xpakai mate palsu pon da ade confident setinggi KLCC(KLCC je ke) ..tapi tanya diri --> cantik ke kalau kau pakai? ahahahaha


mengarut je entry neh

No comments: