Nuffnang Ads

Friday, December 31, 2010

good bye to you

beberapa minit lagi akan tiba hari baru, bulan baru, tahun baru
^_^ dua ribu sebelas..selamat tinggal dua ribu sepuluh DAN selamat datang dua ribu sebelas
apa yang menarik dalam 2010? yang paling aku bersyukur adalah result last sem..alhamdulillah..aku xbole nak berjimba2 sangat sebab aku xdapat lagi sebetulnya slip..so, kene tunggu dalam 5hb 1 ..


misi sekarang..nak dapat keje dan insya Allah nak sambung master..alang alang kakak aku da sambung master..da nak abes da pon..apa salahnya kan aku cuba untuk meningkatkan taraf hidup..ececece..macam da keje..mencari ilmu xde hadnya..so, kalau aku masih berkemampuan dari segi material, apa salahnya aku laburkan ke jalan yang menguntungkan..kan?

dan oh ! impian dua ribu sebelas..mau ke korea..ya Tuhan..mintak la dapat keje sobs..alhamdulillah..kalau untuk kereta ke simpanan, aku mungkin da bole tolak ketepi sebab dengan sikap jimat cermat mama ayah waktu aku kecik dulu, mungkin dapat menampung aku time awal awal keje neh..x sia sia dulu kami adik beradik berbelanja secara ala kadar.terima kasih mama ayah..cemburu dengan kakak yang da berjalan ke merata tempat da..atleast passprt dia da guna da..aku ade lagi 2tahun sebelum expired..ceh..da warning awal2 bile kakak dan abang ipar ke jepun dalam bulan 2,jangan sesekali pegi korea ahahaha..


DAN disini..aku nak luahkan isi hati aku..emo pulak sket..tapi bole la emo..aku paling tak suka kalau orang lain yang takde kene mengena dengan hidup aku, family aku malah xkawan sangat pun ngan aku asyik tanya je bile aku nak kawen...siap perli sinis..hello..kau tau tak keje kawen tu urusan Tuhan..walau macamana manusia tu nak kawen sekalipun..da ade steady boyfriend ke girlfriend ke kalau da jodoh tu xsampai lagi,rancang la macamana pun..kapel la 10 tahun pun xkan jadi..kau paham tak? bagi aku, pengalaman yang lepas da mengajar aku..jangan open sangat tunjuk sape kekasih hati,,sape cinta hati..( ni pengajaran untuk aku..kalau kau nak tunjuk awek kau pun,aku xkisah..) sebab bila da clash ke da broke up ke (eh same je kan..what ever), nanti orang2 mengata..aku pun da kene..padan muke..sape suh letak gamba ex boyfriend dulu..kemain time bahagia tunjuk ..bile berduka sorang2 juga..so, untuk tahun2 sebelum ni, siapa yang teratas dihati, aku amek keputusan untuk sembunyikan buat sementara..DAN bile aku sah AKAN jadi milik dia, dia AKAN jadi milik aku, masa tu akan tiba dan aku akan umumkan..bak kata cousin aku, sewaktu kite mengikat tali pertunangan, rahsiakan lah pertunangan antara kite dan tunang kecuali untuk saudara terdekat (sebab takut time kite tengah tunang,ade orang nak masuk merisik )..mungkin ade yang xsetuju kan? tapi alasan yang diberikan oleh mereka yang bijak pandai, bagi aku adalah munasabah..sebab nak jaga maruah sebelah perempuan..mana tau jodoh xde..so, xde la malu sangat siperempuan


dah..emo da xde da..selamat tahun baru..semoga dua ribu sebelas lebih baik dari dua ribu sepuluh..jangan emo2---> ni aku tuju untuk diri aku sendiri :)

No comments: