Nuffnang Ads

Thursday, December 02, 2010

MY BEST FRIEND WEDDING




mama ayah amni baru je sampai rumah
gile kental ayah bawak laju blake aku
so, skang aku single tanpa blake
nak ke mana mana WAJIB pinjam blackie imi
sedih T T
tapi xpe..cube tgk orang len..pegi mana2 pon naik train, lrt, bas..
steady je :)

wanie punya wedding
alhamdulillah..semuanya selamat
suke sangat tolong keluarga mereka
yang terkejut, untuk hidangan makanan utk para tetamu semuanya home made
bukan catering
kalau la time imi punya wedding wat macam tu
alamat pengsan mama ayah aku sekali
xlarat doe
tapi serius puas hati sangat2 sebab dapat jugak spent time sama wanie
sebelum dia jadi isteri zammil
^_^

petang sebelum naik bas pagi2 aku gi mines nak cari bende atas kepala tu
sebab pikir2, baju da la black plain
selendang grey plain..
macam xberseri je
hehe
tapi beli saje je,,xpakai pon sebab xsempat nak make up lebih
bizi :)

yang ni untuk akad nikaj
pakai sebab baju tu pon plain je hahahah

sampai umah wanie dalam kul 9 malam ari khamis
kire aku dok umah wanie 3 malam 2 hari
sampai je wanie amek ngan ayah
borak2 dalam kete
singgah jap umah wanie kat IM 2 pastu gerak ke kampung padang
sampai je kampung padang
aku tolong adik2 wanie tumbuk inai
nak kasi bakal pengantin pakai
hee..gile haru time tu
tapi seronok xleh cakap
aku suke suasana kampung
^___^ ..dalam kul 1 ke 2 aku ngan adik2 wanie dan wanie skali makan nasi
gile best sebab time tu hujan gile lebat
malam tu aku ngan wanie wat bed time story
teringat sangat time di kolej dulu
aku suke tido sebelah wanie 
sebab dia salu akan ulit aku sampai aku ngan dia sama2 tertido
ulit tu maksudnya cite2 la..^_^
rindu suasana macam tu

keadaan tangan gua lepas tolong inaikan kuku jari dan kaki bakap pengantin
hehehe


keesokannya kami banyaaak sangat keje
pinjam kete makcik wanie pegi ke bandar kuantan kejap
beli barang yang xcukup
yeay ! dr dulu lagi aku teringin sangat nak bawak kete kat kuantan
so, wanie merialisasikan impian aku 
sayang kamu wanie
sebelum pegi bandar, aku amek kete ayah wanie 
teman wanie pegi amek bunga telur kat umah makcik dia katbukit goh
serius dalam masa hampir 10 tahun aku xguna kete manual
time tu aku kene jugak guna sebab xde kete automatik
ketar beb..gile cuak
tapi alhamdulilillah..semua okey
walaupun time tu ujan gile lebat

malam akad nikah 
comellll sangat time tu
dengan gelagat adik2 wanie
mak ayah wanie
buat aku terasa macam keluarga sendiri :)
time lepas abes make up, wanie langsung xkasi aku keluar bilik pon
sebab wanie ase berdebar

muke temba heheheh

yang paling comel aku ase
time sebelum akad nikah
kene bawak keluar bakal pengantin perempuan sebab lepas akad nikah kan baca taklik tu semua
yang lucu, time nak bawak wanie keluar
adik2 dia semua tanak sebab malu
wanie mintak sangat aku yang bawak keluar
aku ade cakap
'bole ke wanie? sebab kite kan bukan keluarga wanie'
gelak2 je wanie
wanie cakap xpayah adat2, yang penting dia nak aku jugak bawak keluar
ehehe..okey la..glamour jugak sebab dok sebelah pengantin
xsabar nak tunggu encik photoghrapher kasik gamba
mana tau gamba cik sepet terselit sama =)

utk sanding esoknya
aku sehari suntuk xtido
exciteddd sangat
tolong gubah2 sket hantaran yang xsiap lagi
tolong wat papan tanda
tolong potong itu ini
kesian tgk adik2 wanie
da 2 hari xcukup tido

time ni dan seterusnya baru bole pegang BJ
after this mau pegang DS pulak
sebab BJ da nak kasi kat orang
T T
sayang BJ sangat2..
dia kekasih terangku yang first

da mengarut
okey
mula balik ayat yang sepatutnya ditulis
time ni dan seterusnya baru bole pegang BJ
malam akad nikah naaaaaak sangat petik BJ tapi memandangkan *gile ayat*
aku kene duduk sebelah pengantin dan jadi glamour kejap
so, amek gamba diserahkan kepada potoghrapher yang pakar *emran please upload cepat2* :)
speedlight flash xsempat nak sambar satu
lightning kurang
tapi suke jugak gamba ni


hehe
bia misteri skeeett



ni gamba last sebelum tuka baju
sebab da lambat nak ke terminal
takut terlepas bas
pucat kan?
sebab ai lupe bawak hatta lip gloss pon
uhuk uhuk T T

walau pape pon
i lebiu that girl
love her so much !

No comments: