Nuffnang Ads

Saturday, December 18, 2010

hobi baru


baru je berjanji dengan diri 2010 xnak sedih2 kan
bukan sedih sangat pon sebenarnya
cume sedikit kecewa  =)
sebab bagi aku sekarang
sekarang kalau aku nak gi mana mana je
aku lebih prefer pegi sorang sorang
senang
tapayah heret sesiapa teman aku 
sebab kadang kadang bende yang kite carik atau mungkin time tu kite je ade keje dan dia hanya menemani
macam kesian pulak kan
cuma yang menjadi masalah ialah mama yang selalu risau sebab aku still macam ni
=) kekadang mama tanya jugak hati aku ni still x terbukak agi ke
mama takut aku xnormal aish ! ekekeke
biasa seorang ibu
dia mau yang terbaik untuk kite kan
kamsamita mama
^______^

tu tandanya hidup kite xselalu indah
tapi lepas diuji mesti ada balasan yang setimpal dari Tuhan =)
aku xkan pernah merungut atau mempersoalkannya lagi
setakat ini sahaja


facebook sekarang macam tak menarik perhatian da
nothing je
macam malas je nak bukak sebab tade pape
ritu ade jugak decide nak deactived tapi macam tak matang pulak kan
so, mungkin akan biarkan je tayah bukak
aku cakap MUNGKIN
so, beralih kepada membaca blog blog yang berilmiah
dua blog ni paling aku suke sampaikan aku sanggup baca dari awal entry sampai skang
bayangkan dia da mule tahun 2006 lagi
aku 2009 baru nak mule =.=
aku bole baca blog dowang selama 3 jam !
serius best =)
enrty mereka pasal kehidupan mereka
apa yang mereka da lalui
isu politik
pasal kerja - tekanan kerja
rutin harian bersama anak *sweet*
pasal kawan backstabeer- macamana nak kenal


sebelum jumpe blog2 ni
aku silent reader untuk blog2 yang terhangat MUNGKIN
blog blog orang cantik
orang lawa
serius mereka lawa
aku jeles
tapi
ADE TAPI OKEY

lepas aku baca PLUS lepas kakak aku komen
aku ase macam xbest je jadi silent reader dorang
kenapa?
sebab asyik cite pasal boy friend * ni aku notis utk diri sendiri..bapak bosan ahahaha..diulangi NI UNTUK AKU*
pasal shopping
pasal diri sendiri *BORING*
oh kalau aku tulis aku meluat
mesti cakap aku jeles kan
whatever
yang penting
dalam book mark aku da delete semua blog2 neh

so
sekarang aku nak ikut blog2 yang agak matang
walaupun ade jugak kata2 keji
ayat caci maki
tapi dia susun ayat tu kite bole rasa dia ikhlas


okey nak sambung baca blog diorang
selamat pagi !

No comments: