Nuffnang Ads

Monday, December 06, 2010

speechless


da makin parah sebenarnya
maybe akan tuka number
ritu sesaje je gertak2
tapi ni memang melampau !
aku xkesah kalau nak message sebab aku dan kamu lama berkawan
so, sebelum kamu2 kahwen
aku kenal kamu dulu sebelum isteri2 kamu kenal kamu
TAPI
lepas kamu da punya tanggungjawab
kamu punya batasan untuk semua nih
message je
kite kan ada 24 jam
tapi bile da message tengah2 malam walaupun hanya tanya khabar
tanya macamana kehidupan aku yang terbaru
PLEASE, message la esoknya
waktu yang orang kate releven sket
bukan tgh2 malam
cube kalau si isteri baca
xkan ke aku dicop yang xelok?
tu belum dikira ka coll aku tgh2 malam
nak angkat coll kau?
sorry..itu bukan cara aku

pehh
pakwe dulu kene kacau pon aku mengamuk
apatah lagi curang
eh..apa kene mengene nih
agagaga
pakwe orang nauzubillah, aku akan jauhi
inikan pulak suami
masya Allah
kene baca blog cursingmalauy.blogspot.com neh

move on la kawan !
cite lama jangan dikenang
kau kan da ade buku baru
walaupun perjalanan kite xseperti yang kau harapkan
bersyukurlah sebab Tuhan da temukan dengan seorang isteri yang bole menerima kau seadanya
so, anggaplah aku bukan jodoh kau

jom bukak buku baru
macam aku

salam maal hijrah semua

No comments: