Nuffnang Ads

Tuesday, February 01, 2011

pretend to be unconcerned

lately nih macam xde bende nak tulis..nak nak bile dok rumah..nanti aku nak update beberapa blog..pakcik aku yang suggest suh baca..passtu sengalnya aki x mintak link dia..ahha !


semalam teh coll, lagi sekali ajak dan mungkin boleh jugak dia pujuk pegi sesama ke kota singa tu..ade 1 hari lagi nak pk..bile lagi kan peluang nak pegi..mama pon da xjadi ikut tour trip bersama adik beradik mama ke bosnia dan england kerana komitment bersama ayah (pehh, macam best ayat..ayah xde dah cuti nak ikut mama pegi tour tu..3 minggu kot amek masa nak pegi bosnia+paris+england..mama xpe da pencen =.= xpe mama ayah, nanti ade rezeki kite pegi 1 family eh..tapi ina nak gi korea dulu ahahaha), macam sayang je nak lepaskan peluang yang ade depan mata ni..aku tak tergamak nak mintak duit ngan ayah lagi..da janji, kalau bab2 nak bersukaria, aku xnak dah habiskan duit ayah..dah banyak aku gune duit dia..walaupun teh cakap jangan bimbang pasal tu, tapi aku still pk, setiap langkah yang kite pegi tu memerlukan duit..tak sampai hati kalau che la keluarkan semua belanja utk aku =.=


aim aku bukan ke kota singa tapi ke sana ^_^ ..xpelah..pejam sket je mata..kuatkan semangat ! ahha

No comments: