Nuffnang Ads

Sunday, February 13, 2011

let me hear your voice

bangun pagi ade motif..kene bersiap ke kelas..mari sama sama kite memeriahkan hari ini dengan bende bende yang berfaedah *padehal mata masih lagi mengantuk sobs sobs..*



semalam dating bersama si comel..thanks dilla..sorry sangat sangat bole lepak dengan kamu sekejap sangat..selalu bende yang saya plan mesti tak berapa menjadi..maksudnya mesti ade perubahan..nanti sebelum balik, kite lepak dekat putrajaya tau..dengan wanie sekali okey


semalam laptop kakak gune dengan sepenuhnya buat thesis dia..so, takdapat aku nak tgk tgk facebook dan juge cerita..ade jugak mengeluh mengadu dia macam nak extend..paham..kalau da sampai tahap ni, semuanya kene struggle kan..aku cube yang terbaik bagi nasihat dan pandangan untuk dia..moga kakak aku dipermudahkan jalan dari Yang Maha Esa


tadi bukak blog Lady Noe..berharap sangat dia update blog..hampa..hee..paham dia memang bizi..padan jugak muke aku..aku baca entry entry dia ade la jugak 3 hari tanpa henti..stalker kah aku? tak..bagi aku, itu adalah salah satu daripada  cara menghayati karya orang ekekkeke..DAN AKU ADE JUMPE BLOG LADY NOE LAGI SATU..see see ! eksited aku sebenarnya..aku memang suke baca blog dia..sincere je rasaa (bukan bodek okey..hakikat tuu hakikatt ..baby sabrina sooo cute..


dah..jangan banyak cakap eh..jangan buang masa..jom layan Misi 5 April


XOXO

No comments: