Nuffnang Ads

Thursday, February 10, 2011

Butterfly

ohhh .. baru baca blog baru.. ini dia blog comel .. tuan punya blog belajar dekat Egypt at Al-Azhar univ youuu..nanti jadi dentist youuuu..and pakai spek macam aku youuuu..heee..hai, dulu saya pon pakai lense..konon pakai spek , tudung atau shawl jadi mengembang..mate pun nanti tak nampak kalau pakai celak..hihihih..

then jumpe entry ni..ade sekali dengan gamba..dan aku pun upload gamba yang sama sebab dalam facebook mereka ade satu je profile pic =.= ..kenapa tertarik dengan entry ini dan juga mereka ini? sebab mereka pun kembar..dan aku pun ade kembar ehehe..walaupun takde segojes mereka tapi aku bangga aku terpilih utk punya pasangan kembar..bagi aku itu satu keunikan yang orang lain takde kan kan..


okeh..ini dia pasangan kembar itu

mereka dari korea yawwww..
da la cantik ^_^
meet Sonia and Janice

dan ini aku tehehehe (nak jugak upload gamba)



okey bai 


ohhh..soorrrryyy..selalu macam ni..da post entry baru terhegeh2 nak cari info..my baddddd T T.. baru jumpe satu blog yang cite pasal janice and sonia..klik kat sini yeee ..enjoyyyy ^__________^

No comments: