Nuffnang Ads

Saturday, February 05, 2011

IRIS



amek masa dalam 3-4 hari habeskan cite ni.. bagi pendapat aku, serius cite ni aku tgk sekali DAN TAKKAN tengok lagi..buat emosi aku tak stabil, sedih, geram..tu je...ala..cite je pun kan..tapi serius..sambil tengok sambil aku berpikir..kalau malaysia ade rusuhan macam ni..konspirasi sana sini..tembak sana sini..bunuh sana sini.. yang SANGAT sedih bile yang tercinta mati.. terus teringat mesir










serius TOP jahat..gile menjadi lakonan dia
tapi last2 aku puas hati bile hyun jun bunuh dia ahaha



hero dia, bagi aku tak handsome ..tapi bile da banyak episode aku dok hadap dengan air mata, sakit hati, senyum sorang2 (ni bile part gembira aaa kan) , serius Lee Byung-Hun memang punya karisma..serius nampak macho..xpe lah..tak handsome tak jadi masalah kan..awek dia pon comel (Kim Tae Hee) rupanya ade berlakon dalam cite love in harvard (lupe nama tajuk drama tu) ..tapi aku xtengok pon cite tu hehe..

ending dia..serius serius serius serius serius seriussssssssssssssssssssssssssssssssssssss buat aku sedih..tak dapat tahan jugak air mata tu..nak wat macamana (so, memang hati aku masih lagi berfungsi rupanya..ingatkan da takde tacing2 nih) ...dalam hidup, kite takkan selalunya ade happy ending..TAPI walaupun hidup kite berakhir dengan sad ending sekalipun, aku tetap percaya ade hikmah disebalik semua tu..


tapi kan kan kaaaaaaaaaaaan, memang aku xpuas hati dengan ending cite ni jugak ! okey bai



eh..salah upload gamba tgh sengih2 time bawak kete pulak !
okey..nak jiwang2 kesat air mata ni..

bai
<3 :)


No comments: