Nuffnang Ads

Thursday, February 10, 2011

Forever with You

okeyy..rini pegi beli sabun muke (eceh) dekat MINES..ekceli dulu pakai yang sabun buku..serius(alhamdulillah) jerawat aku terus kecut..tak pernah la pulak selama ni cuci muke dengan brand2 yang aku pernah pakai terus okey jerawat (walaupun konon brand tu mahal DAN menjadi) .. jadi, skang aku nak share dengan semua pasal cleanser ni..yang baik kite share2 kan lah kan ^_______^ <3




tapi tersalah beli yang normal skin type =.=
terlampau nak cepat sebab lapo kot adeh
xpe..pakai sampai abes pastu beli yang lain
jangan membazir !



ritu, balik kampung, mentang mentang balik rumah, tak payah keluarkan duit sendiri, aku pau krim ni gune duit mama..ritu kan aku ade baca satu blog ni, dia cakap kalau kite tuu (kite tu rujuk pada diri masing2 tau) da berumur 25 tahun ke atas, toksah dok koya diri tu mude, pakai krim safi hak tudung hijau dengan biru (kan da terkantoi aku da tua kuang kuang kuang), so dengan rendah diri aku beli krim ni




tapi serius pakai krim ni
rata je bile pakai, takdela berbelak macam pakai krim tudung hijau ngan biru tu
(eleh,padehal muke tu yang bermasalah =.=)
memula naik jugak laa sebijik due jerawat tapi lepas tu bile da serasi
jerawat tu da okey..tadaaa

balik ritu pun aku dapat lip care stick ni
thanks adikku..sebab belanja nih
serius best..walaupun aku tak bape suke cocoa butter
tapi bile pakai bende alah ni, bibir aku tak kering daa
daa tade sel2 mati yang wane putih tu
begitu annoying aku ase..
bibir aku memang sensitip..tu belum masuk bab pakai lipstick
memang lepas tu akan berdarah jugak aa
macamana nak melaram nih =.=


balik ritu serius aku tak minum air masak dengan secukupnya
tak tau kenapa adeh
balik sini amek kau terus beli botol besar
tak sampai dua hari, botol spritzer tu abes
kene cukup tau air masak dalam badan ye kawan kawan
kalau nak kulit maintain cantik dan berseri
hehe
  last golden ball hee
rini makan kodomo bento dengan golden ball
bestttt ! aku dekat kampung agi kempunan sangat nak makan sushi
balik kelmarin terusss pegi alamanda
tapi serius, layanan dekat alamanda memang first class..five star
MINES? setengah bintang pon aku ase susaaaah nak kasi huh !


OKEY BAI (mood marah)



eh..kupe nak bagitau satu bende agi..sekarang, untuk malam hari punya, sebelum tido, aku sapu muke aku dengan madu..tak kire madu ape, sapu je..serius bangun pagi, kulit ase lembut sangat..kalau amalkan setiap malam, insya Allah kulit muke akan jadi kemerah merahan..tayah pakai blusher daaaa u all..betul..aku tak tipu..adik aku da amalkan..balik ritu comel je muke dia..jeles aku..dulu, kulit dia agak gelap dr aku dan kakak aku..memang dia agak lain dari kami..tapi, skang muke dia memang da nampak cerah...da nak sama cerah dengan kulit kami..makcik2 pun da tegur..so, bile agi gadis2 semua..cube amalkan okeyy.. tak payah risau dengan bahan2 chemical semua tu..yang ni semulajadi punyaa..selamat mencuba..


XOXO

No comments: