Nuffnang Ads

Tuesday, February 15, 2011

obsession

aku ade satu perangai..tak reti nak describe perangai aku yang satu nih buruk ke baik..tapi bagi pendapat aku, ade baik buruknya..kalau buruk, perangai aku ni dikategorikan tak sabar kot..so, mesti nak buat keje tergopoh gapah (nak cepat konon)..so, at the end, keje tu mesti tak sempurna..so, terpaksa lah kene wat dua kali..cis sungguh.. satu lagi, perangai buruk ni muncul bile nak membeli..tak kira aaa membeli belah ke, sekadar membeli, kalau aku nak bende tu, mesti ah kene beli..kalau takde duit? aimmmm barang tu, tenung puas puas barang tu, pastu mulai esok, aku TAKKAN beli apa apa barang kecuali kalau betul betul penting, contoh buku (ewah), tu aku memang spent jugak aaa duit kan..lepas je duit cukup, zapp terus sambar bende tu..lepas tu? hehe, mule la minum air sejuk sama roti kosong..takde duit..nak punya pasal kan ( buruk perangai)


side baik? ehem ehem.. tak banyak hehe..TAPI yang pasti, aku pun terkejut perangai ni tetiba ade dalam diri aku..bagi aku ni positif kot..berkaitan dengan pelajaran..hmm, sebelum ni pun aku ade cerita, waktu diploma, aku banyak sangat main..so, bile da abes, sebelum konvo, mama da cakap dari hati ke hati dengan aku..harapan dia, dia nak sangat aku sambung degree..dia tak nak gap antara aku dengan kakak aku jauh..gap dari segi pelajaran lah maksudnya..waktu tu, kakak aku pun da sambung degree..so, kalau aku sambung dalam tahun 2008, aku akan grade lambat sket dr kakak aku..tapi aku taknak sambung..tekad aku, aku nak kerja..mama sedih..OK..yang buat aku nak sambung adalah... jeng jeng jeng.. bile aku borak2 dengan kawan2 rapat dulu, mereka terkeluar topik pasal  perampas yang ada dalam hubungan aku dengan ex aku da sambung degree..aku cakap WHAT?? ..terus pegi dekat mama aku dan aku cakap aku nak sambung..tekad ! ..mama ayah terkesima tapi gembira..aku isi je mana2 borang yang aku bole isi kecuali U yang perampas dapat.. gile kau nak hadap muke dia lagi..tak sanggup ! ..so, bile dapat result, aku dapat Uitm dengan KPTM..


Uitm aku dapat degree in finance and KPTM degree BIT with accounting..aku nak gi Uitm tapi disebabkan aku bukan dari Uitm, aku takdapat transfer credit..sah2 tiga tahun setengah..KPTM? --> 2 tahun .. Uitm? --> kelantan..KPTM? --> KL , okey set..aku masuk KPTM walaupun sesetengah orang cakap, weh, ape barang masuk KPTM..aku balas peduli apa aku kau cakap macam tu..yang penting aku sambung..yang penting, aku dapat scholarship MARA..huh !


DAN, alhamdulillah, aku berjaya menggenggam ijazah dalam masa dua tahun..alhamdulillah..Tuhan banyak tolong aku dalam masa dua tahun lepas..alhamdulillah, aku tak repeat apa2 paper..disini, aku berterima kasih kepada si perampas itu..sebab dia, aku bercita cita sambung ijazah dan aku adalah aku sekarang..alhamdulillah ^_______________^ <3 <3


Oohooo..DAN perangai buruk aku kembali lagi..tadi, ntah tetiba aku naaaaaaaaaak sangat tengok GI JOE..dulu, kakak aku ade simpan dalam hard disk dia, aku sombong, suh dia delete sebab lagi sanggup letak cite2 korea..dahh lepas tu, meroyan nak tengok cite tu balik, abes orang aku tanya..sobss..so, bile hati otak jiwa da merasuk suh cariii jugak, aku mesti kene cari..kalau tak, luluh jiwa aku (ni syaitoooooooon punya keje la nih..damn kauuuu ! bakar diri kau dengan api nerakkkkkkaaaaaaaaa!)..

rasa2nya aku dapat tak cari? ^_______^ ^_______^ ^_________^  <3 <3 <3




2009- GI Joe punya released date
7 August
serius first tayangan, terus aku pegi sebab aku minat channing tattum
sebab tu bajet amek gamba dengan poster dia
sampaikan tgk kat wayang dua kali youuuuuuuuu
ulang dua kali
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
sebenarnya untuk jangka masa panjang, aku bukan minat duke nihh




tapi storm shadowwww



cis kau perempuan, nyah kau dari sisi Lee Byung Hoon
nyesal tak amek dengan poster dia =.=




sebabkan pengaruh cite IRIS ni, aku nak tengok balik cite GI JOE..bagus kau punya perangai..bagusss... clap clap..menyusahkan betul eh kau...perangai..bagus..bagus *monoloque dalaman*




macho man with sweet girl


tapi serius, macam sama je jalan cite GI JOE dengan IRIS..cume GI JOE movie, IRIS drama..okey da mengarut..

okey bai !





No comments: