Nuffnang Ads

Saturday, October 31, 2009

:) T.E.R.I.N.D.A.H (:





kene marah ngan dak2 umah
da bape minggu takeluar
eheh
keluar bersama housemate and mereka


esok aku harap aku gembira di kuantan
TC?
kenapa mau g TC?
kenangan?
huh!mampus sama kenangan
 woops..kasarnya..
tak2..
aku maukan ketenangan sahaja
sebelum aku final sabtu depan
*senyum*


pegi TS
best..aku tabawak pon blackie..
bia blackie rehat kat umah
tompang keta dak umah
yg len2 gerak sendiri
jumpe kat sana semua


main boling?
gile best!!
betulla kate kawan aku..boling nih terapi jugak
baling je bola
tgk pin2 tu..
bayangkan sape yg kite benci(gile kejam)
bayangkan masalah2
kalo strike?
pehh!!



kami men 2 game
mujur abes men
dengan gangguan budak2 gothic yg ase cam mau kasik penampar terbang pon ade
ngan dak2 askar ke polis ntah mana 1
grr
whatever la



balik ke rutin asal
mau siapkan semua keje sebelum bertolak esok
excited?
yep..xdinafikan
bergilir2 drive sama cik dilla
:)
taman pertanian?
gile rindu!!
banyak aktiviti dulu2
time diorentasikan oleh fesi2
hah!!aku ingat lagisi zharif!!pembuli no 1
huh!!
last2 masuk team skali..hampeh :D
tapi best
gagak itam
:(
kalo bole diputarkan waktu
aku mau pilih kawan drpd cinta
kawan? selamanya
cinta?
:)




dia ada dimana2
10x nad
da nak balik da kan
:(
jumpe sem depan
:)




No comments: