Nuffnang Ads

Sunday, October 11, 2009

:) J.E.A.L.O.U.S (:



situasi : dalam bilik yg sme owang tdo (jeles!) :(
current song : jai ho (ho..ho..ho..)
mood : sepet mata


seme da tdo
itu yg jeles
ah
sape suh ko tdo lepas maghrib?
time tuh semua orang th gile fresh
.tensen doo.

bayangkan dr kul 1 lbh time keluar umah nak g jj jumpe ngan si zharif
keluar awal..jem wey
bukan salah aku
ahaha
sampai umah pon dlam 6lbh
aku letih otak ngan jiwa..siyes!
10x to zharif
ajar system
aku tau alasan ko turun kl nak release tension tu betul
haha
tu la
dr kolej dulu lagi aku ajar ko jadi jahat kan
katakan TIDAK
ko tamo amek
harap sesi luahan hati tu buat ko rilex sket
esok balik UTEM jangan tensen2 lagi
DAN
jangan buli dak akem tu lagi..ahaha..jangan dia ngadu lagi kat aku ko garang da la
aku ketuk pale ko!
:)


report utk OB on d way
ingat malam nih nak continue system tapi tak dapat
tadi tuka tajuk plak
dr Air Asia ke Pizza Hut
cam best je nak kaji pasal macamana nak tau pizza tu control dia punya system
tgk la dulu yg mana..
mau siap2 report kasi kat group member len
edit utk slide plak


report utk group project checked
akaun?tunggu presentation(alhadulillah)
system tu yg problem
mujur zharif terangkan
pecah jugak kepala
:(
dia yg belajar 4 tahun time dip pon cam ssh
aku blaja 1 tahun?
bole2
*senyum*
haha
sampaikan dilla tanya
`awak tension x?`
...tension.kenapa?...
`asal awak senyum je..tapenah pon nampak masam ke .kerut2 ke?`
..ahaha..hati ini hanya saya yg tau..xkan nak nangis koot...
:)

chill2..tension nih..
kalo nak tunjuk,tade kesudahan
skang
aku betul2 tadapat nak handle bende2 len
tale wat keje 2 dalam 1
tapenah jadi cam gni
stress?
amat stress
lagi2 bila aku dapat tau my sis sambung master
SAMBUNG?
da la kawen..sambung plak tu
tak kan aku nak berenti sampai degree je kan
takkan aku nak repeat!
oh my God! (nauzubillah)


okey
jangan stress
chill2
nak pk pasal enjoy
lepas present system 27hb ye
bulan 11 nak enjoy pon bole
tapi jangan lupe final 16hb start
adoih
bosan kan cakap pasal inih
:(


hei..
tunggu abes sem ini
nanti ceria2 balik
tasuke pon situasi ini
huahuahua


*10x 4 wake up call tadi*
kalo x,tatau bangun kul bape
n sambung wat keje kul bape
tenggggkiu

(gamba tu cantik..walaupun model neh talawa..ahaha..tetapp nak kate shoot tu lawa)
sebab tu wat gamba tu teratas
*senyum*
tenngkiu sekali lagi

:)

No comments: