Nuffnang Ads

Monday, October 26, 2009

:) 2 DAYS TO GO (:

sket lagi mau lega..
:)
tgh tunggu kakak sama bro - in - law anta keta
pastu anta dowang g tasik selatan..dowang balik kb malam nih
gile cam patah kaki tade blackie :(
yg paling penting aku mau g hostel wat keje..tu jeh..


spent time weekend with ma family and friends..
best!paling tasangka mama begitu sporting kasik aku keluar ikut cuz aku g ArchiFitri tu..
bole makan sate pecuma..:D
bole tgk final project mereka yg gile gempak!

amik mama ayah imi kat KLIA
memula mama mmg takasi amik..mama salu gtu
tak percaya ngan aku *kecik ati*..heee
aku tau mama wisau sebab aku sowang2..
*Insya Allah..Allah salu ade*
bawak blackie tasampai 1 jam g KLIA..
abang ipar tanya bawak bape..aku letak jari kat mulut n bagi amaran jangan kasitau mama
*130*-sengih
kene marah..haha..asal sampai suda..

da pandai baca google map *senyum*
g seksyen 2 amek jubah
paksa ayah pakai topi imi tu *ketawa*
gile jahat buli ayah


muka pen.pengetua yg dipaksa pakai topi..haha-terkenang time ayah grade la tu..haha-


mama dok keta 1 lagi
sanggup tuu g ngan owang len sebab dia cakap aku bawak keta laju
ayah cool..sebab tu ku panggil dia daddy cool
drift kowt~haha




g pakli!!gile ketagih ngan nasi ayam lemon tu
paling dekat branch kat setapak..
ok la dr tade kan..:D
lepak sampai pagi
mama?
cool :D



time imi konvo?
superb!!
jumpe ngan kawan2 dia
glamour kejap aku sebab jadik perhatian *sengih*
ade setengah2 dowang tatau kakak aku ade kembar*see yot imi!*haha
jumpe prof.syuk-ayah zul bazli a.k.a booliey
prof pon ingat aku ini amirah
:)
same ke?
jumpa jugak booliey..haha..tingat time2 aku join kakak aku ngan kawan2 lepak kat kedai depan Uitm tu
time tu aku baru je balik keje
sownok ngan kelakar lepak2 ngan dowang..



10x to prof..kasi kata2 semangat
adore kat mak booliey
suri rumah tapi ade master..pehh..aku bole wat gtu jugak kan :D



mama :)


tengkiu mama..
mmg ina tale jumpe mama
mesti jadi cememeng :(




sama bro - in - law time tunggu imi keluar
aku jadik bodguard sepanjang dok luar
takut owang ngorat dia..haha..*imi la takut..aku da jaga ok :) *
sampai owang pon ingat dia boy aku kot
*melepas mau ngorat2..haha..gatai*



 *mood : boring *
kena tuka kasut neh..tapi problemnya ssh oh mau carik saiz
:(

oh ye..
ni aku dok kat scene papadom berlakon
gile sengih2 aku time tu
tingat cite tu
tapi setem lagi best
serius
:)

No comments: