Nuffnang Ads

Thursday, October 01, 2009

:) 45 DAYS TO GO ! (:



gile cuak!!

pra presentation system - checked
database presentation - 2 weeks to go
group project - 9hb10 (birthday daddy aku tuu)
account presentation - next week (pergh!!)

kelas ari khamis kul 2
tapi aku g library jugak..
tahan mata..padahal mata ngantuk gile..


-xpasan bile dowang curik amek gamba ;P-


serabut gile


.seserabut kepala hotak aku skang.
letih kadang2 sebenarnya
aku da buat yg terbaekk utk idop aku
heppy?
aku heppy alhamdulillah
tapi housemate aku cakap dalam heppy aku
nampak sket2 aku `buat2` happy
xmacam sem lepas..hapy gile :D
asal?
idop xsemestinya indah hari2 kan
:D
masalah2 lepas?
aku da tapikir..


semalam ade long conversation ngan housemate aku kat balkoni
sambil kami nampak lagi kalimah ALLAH dalam bentuk awan
10x..
i took all ur advice as a reference
manusia talari dari wat salah
saya jauhkan diri sebab saya tamo ade masala dikemudian hari.sori.
dan saya suda maafkan DIA
:)
back to normal
kenapa kite da tabole bergurau,gelak ketawa sama macam dulu?
bole..
saya tamo ade musuh
apatah lagi kite 1 kelas rite


gegaran semalam?
tanda2 supaya kite lebih bertaqwa
aku pun ngeri jugak
banyak petanda kan

semalam daddy coll
comfort me
tengkiu ayah :)
wisau sebab hanya aku sowang sahaja disini
amni dia xwisau sangat


tokwe masuk hospital
datuk sedara aku accident masuk hospital jugak
keta abang ipar aku hampir2 kena pecah
selama ni tapenah terjadi dalam kawasan umah aku
selama ini ayah terlalu berhati2 dalam jaga keselamatan rumah tu
tapi itulah
kehidupan
mesti ade dugaan
walaupun selama ini kite terlalu berhati2 pun
bila tiba masanya
kite diuji jugak
kan..

final
aku tamo repeat2
nauzubillah
akan ku kurangkan aktiviti2 masa senggangku
insya Allah




aku suke kata2 dalam cite SEPI tu
kadang2 dok sowang2 best jugak
tapi
naluri manusia talari dr mau dicintai dan mencintai
memiliki dan dimiliki 
tale bohong
sunyi tu still ade
heeee
:D

No comments: