Nuffnang Ads

Thursday, October 15, 2009

:) PABILA DA BANYAK MASA NAK BERSANTAI (:

ni aku malas ade masa lapang nih..
tade wat nak wat ape..
haha
pastu mula gatal tangan nak updatttttttte blog jeh
time bz mau rehat
time rehat dok diam2..
xyah banyak cakap
tapi aku learnt 1 thing
kena wat keje ngan sempoi tapi gempak
baru la ta bad mood
:)
ok2..aku tamo bad mood2 da..aku mau hepi
tensen?bole je lepaskan
jalan2 ke
:)
hope bole la jalan2


group leader +marketing manager and financial manager..ahaha


ta ingat ah asal kami gelak sampai camni skali kat depan :D




mr.nawi..eheh


presentation?
lega yg amat!
semua objective tercapai
apa yg madam tanya semua group member bole jawab
cayalah korang!!
ala..macam lah critical path y kite wat kan..ade ketika kite akan gado sebab tasependapat!!
nawi!! i beg ure forgiveness..ala..xrock ah bile aku cakap ngan ko tadi ko wat muke sedih camtu..
time ritu bukan aku tamo jumpe ke ape..just not in a good mood..takut aku salah cakap plak..lagi takut kalo aku maki2..tasyok ah..aku tamo marah2..
*aku tau ade kawan nawi baca blog aku..tolong sampaikan*
:D

haha..
kawan2 aku nih..cam tau2 jeh aku ta bz..
10x!! korang coll..asal korang ta coll time aku bz..time tu tensen doo...
haha!!kena maki ngan si adi tadi
one of my best boyfriend..
dia marah asal aku ta angkat coll dia 3hari lepas..
la..ko punya no ke bai?naik takut aku nak angkat sebab hampir setiap ari no tu coll
gile..len kali text dulu sebelum coll..cam ko tatau aku talayan no yg aku takenal
haha..kan da kena maki sepam ngan si adi..
aku maki balik..ade ke dia cakap ingatkan da mati..mujur tgk blog update
bodo punya budak..haha!
nak keluar tu..nanti aku roger balik ok
ko ajak wrong time la bai..chill2..kite keluar ramai2 baru best


hei..utk boboi
10x kasi blog yg ko suh aku baca
mat bunga jugak ko kan (mesti ko maki aku kan..haha..lek aa..salu ko nak emo..kehkeh)
upe2nya blog yg ko salu baca tu blog cuz roomate aku doo..
haha
tapi aku suke quote dia tu..
yg tajuk : 'im no easy girl' :)


another interesting sentence that i quote from my friend:-

"he said sorry & I accepted...is it always that simple"


from outside maybe nmpk cm simple and people nmpk cm "OMG...sngnye that girl accepted that guy back"....from the inside of the girl's heart...it was a struggle between trust,the happy 3years,the lies,her friends' opinion and love that she always hold on....


Beza 'suka' dan 'cinta'..bila kite suke pd seseorg..senang sgt kite nak melupakan dia..betul tak?cinta, entah lah..cinta sukar utk diucap dgn kata2..sampai kita xtau nape kite boleh suke kat org tue..sbb tue lah love is undefined


yg kuang hajaunya
boboi dedicate bende nih kat aku
*hotak kau..kau ungkit bende lepas aku potong ko 18*
dia gelak sampai semput
padan muka
kalo ko semput bukan salah aku..haha
sori la wei..aku baru bukak blog nih ari nih..kalo ko tak tepon tanya da baca belum,smpah aku tabukak lagi..mau layan masa rilex ku ngan sempoi2..
so tapat nak baca semua
haha..parah da aku neh..sebab tu aku tamo ade masa lapang
*hah!!alasan semua tu!!!*


pasal kerang?
hadoih
kebetulan..mau share..sebab si boboi jgak la..
asyik dok perli jeh aku ni kayu
*pandai kau eh kate orang*
terus tingat cite pasal kerang sama sudu..walaupun kesah nih da hampir 3 bulan
kerang pon da tacakap ngan sudu hampir dua bulan da..
hahahahahahahaha
dia baca pasal kerang sebab tu terus coll
*ko pon satu..da baca blog aku,jangan ah mention kat aku..malu doo..baca senyap2..adoi*
dilla pon ske *10x babe!!*
kayu ke?
ade jeh ekspresi muke aku nih..haha
selama nih aku ta amek port pon pasal perangai buruk aku nih
sampaikan timbul cite kerang sama sudu
baru terbukak ati nak tertanya2 *konon*
patut la selama neh owang cakap aku dingin
owang takut nak tegur
hahahaha
pastu salahkan diri bila da lama single
*pehhh*

aku yakin ngan ketetapan Tuhan
:)
aku tetap amek kata2 nad moo moo
*saya tau awak wisau kat saya..sayang jugak eh awak kat saya..hee*
jodoh kena cari
ye..
skang saya kawan2 la..
saya da ubah kan sikap 'kayu' saya tu
chill
:)

No comments: