Nuffnang Ads

Friday, October 16, 2009

:) UNPREDICTABLE? (:

lepak2 with them
sambil tgk bola yg tak famous..
haha
da lama xde masa gni
biopon baru seminggu
makan2..seperti biasa order tomyam sama telur dadar
gebang2..gossip2..

terkeluar cite unpredictable
kecoh meja
dia ni pendapat gni,dia tu pendapat gtu
aku pon tamo ngalah..nak jugak kasik ayat2 gempak
last2 terkena
haha..
bongok
kawan aku la..dia cakap
'ala..yg bagi pendapat tu yg unpredictable..ko taperasan ke?'
bodo kau..mana la ade manusia yg perasan perangai sendiri..
dowang gelak..benci aku ngan dowang..haha
salu nak kenakan aku..
dowang cakap bile aku terkena,mmg terserlah gile muka blur tu (eh..ye ke..tapenah perasan doo..haha)

asal dowang cakap gtu?
penah jugak kot kakak aku cakap..
ish..tapaham aku...asal sedih kena tunjuk muke sedih ke
kalo marah?tunjuk?
kekadang aku ni ase cam hannah plak..ssh nak nangis walaupun tgh sakit..haha..hannah plak jadi mangsa
tapi betul..kekadang sampai 1 tahap aku ase cam nak nangis,tapi air mata tanak keluar..nak wat cane..
haha..aku pon tapaham
upe2nya dowang ade ternampak skali tu aku termenung
tah bile tah aku pon tatau
'oh..kowang stalker aku eh' *berbunga2 plak*
ala..idop kan..nama pon idop..takkan nak gembira memanjang
*aku pon lupe da bile aku camni*

terkeluar pasal stalker tu
dowang usik2 pasal kerang
arghh!!aku nak delete cite kerang tu!!
tapi tape..dowang kawan dunia akhirat..
*TENGKIUU!!!*
sampai ade sowang kawan aku tercakap
'sebenarnya...da lama aku nak bitau..da lama aku perati sudu tu..dia salu tgk kerang..'
'kerang perasan x?'
'xla wei..tengok dalam diam ah..kalo kerang dok depan sudu,sudu perhati jeh'

haha..da2..kerang cakap dia tanak tau pape
xpe la..nak tgk pon tasalah
tamo panjang2 cite..
kalo tanya pasal hati kerang?
serius..kerang da tade pape masalah pon..kawan bole..takkan nak gado2 kan..
sebab dalam ati kerang..hanya ade 'seseorang' sahaja
walaupun tatau lagi perjalaan idop macamana
tapi harap2 itulah 'soulmate' kerang
hanya doa jeh..:)


:)
pasal unpredictable?
aku hanya mampu cakap kat kawan2 aku
'aku bukan unpredictable'
cuma misteri..

apa yg aku dapat?
dowang gelak sampai semput
'haha..bongok..asal semput je dowang ni skang..lucu sangat ke aku cakap?'
:D

No comments:

Loading...