Nuffnang Ads

Saturday, October 03, 2009

:) FISH SPA..OYEH!! (:




teman roomate g survey baju konvo dowang
dowang ajak aku g melaka 25hb neh
tanak ah
jumpe ngan duda..
ahaha
belum tiba masa lagi aku jumpa2 neh
takuasa ok


ok
jangan mengarut
kami g pilih baju
ta jumpe
aku plak terjumpa baju yg aku suke
cis
tanak beli
melayang duit
haha

dr tesco ampang kami cuba nasib ke tesco cheras
haram tade
thehehe
tape la
atleast kami cuba g kan
:)

kami terjumpa (terjumpe keh?) fish spa tuh
aku ngan nad da cuba
wanie yg ta cube lagi
kami pon cuba lagi skali
bagus tau
utk kulit2..buang2 toksin
walaupun geli ya Tuhan..
tatahan ok



geli ok



acara merendam kaki..tade cekam kuku ok..haha


nad moo moo..eheh



kami rendam lebih kurang 20 minit
rm 10
tapi abang tu kasi lagi extra 5 minit
murah kan
MURAH?
g tesco extra jom ramai2
ahah


lepas kami menghabiskan masa bende2 alah
kami g makan big apple
yum2
dr ritu lagi nak makan
tapi ta kesempatan
heee






 

haha..aku seme yg coklat ok :P


sile2 jamu..meh2


ok
last ini utk awak
heeee~
:D

2 comments:

Dilla Hamid said...

kak am!
org suka fish spa tu
jom pegi dgn saya plak after this ey
:)

cik sepet said...

bole2..belanja utk besday saa ok!

haha..
kite g lepas saya exam bole sayang?
:)