Nuffnang Ads

Monday, November 02, 2009

:) KENANGAN TERINDAH (:


terbaek!!
kami berlima alhamdulillah selamat sampai kl dr kuantan
walaupun hujan tadi
dilla+reez+aku+zamil+wanie
best..dr kl - kuantan + kuantan-kl
asyik boooorak+ketawa+geget2+karok dalam keta
gile best
geng gagak itam da sampai kuantan ari sabtu lagi dr penang
menetap di tanjung lumpur..eheh
kalo dilla tade exam kelmarin,mayb kami sama2 menyewa ditanjung lumpur tu juga
tapi tape la..
balik ari ni pon da kira cukup baik ok
:)



tabanyak gamba aku amek
lately amat malas mau bergamba
:)
tunggu dowang tag aku jeh
tapi kan..tapi kan..
cane nak mintak gamba dr nikon abang zarul?
:D
aku tade facebook dia
aaaa...minta ngan amz ke..alam ke..zharif ke
kankankankan :)


-baru keluar dr taman pertanian menuju ke tanjung lumpur :) -
penat! tapi seronok
:)



hei..orang paling aku sayang
10x wat aku gelak jeh sepanjang perjalanan
DAN
10x!!
utk TC
:)

i love u :)



zamil..saya sayang wanie..jom..bahagikan kasih sayang! :D


and oh
sebelum pegi hadiri keje kawen kak chik+daus
singgah umah wanie
aku tajumpe mak+ayah dia da dekat 3 tahun tasilap
tapi 10x..sebab ingat lagi kite :)
*nak tulis ke x*
nak tulis juge
tersentuh kate2 ayah wanie
dia cakap aku gile lain compared aku dulu
cantik :)
*gile aku tapercaya..siyes* :)
tapi bile mak dia pon cakap
aku da makin berisi *aku paham tang mana berisi tu..haha*
tamacam dlu..kurus..taceria..
dan betul2 tasangka ayah akan cakap ayat ini
-kalo pakwe lama tgk awok ni..mesti dia nyesal-

*tersenyum*
takkot pakcik :D

bersiap2 nak ke keje kawen
ati berdebar
xselesa
hanya ade perasaan ini bila seseorang yg penah aku chenta ade berhampiran ngan aku
hampir 3 tahun lepas
apa tandanya?
akan berjumpe dia ke?
kenapa berdebar?
cinta?
hoho..tak2..ntah..ssh aku mau explain
skang..yg tau dan tgk keadaan aku kalo dulu
hanya nad yg memahami
sebab..kalo aku cakap macam tu..mesti akan terserempak..serius
kuasa Tuhan kan..six sense tu..:)
kenapa cite pasal bende2 lepas neh?
oh..xbermaksud mau putarkan kenangan lama..
hanya mau kongsi..sebab asenya bukan aku jeh yg alami bende ni
 asenya semua kan :)
kalo kite penah bercinta ngan seseorang tu..six sense tu kuat utk dia..
haih..ssh mau explain..haha..
whateva la :)


sampai kat taman pertanian..
rezeki kami
kak chik ngan daus berarak depan kami
punya la unik..pehh :)
kasik adiah
jumpe lec..borak2
turun ke meja makan
cari2 meja makan
borak2 lagi
duduk
g amek nasik
duduk
borak2 sambil makan
nak promote ke?
:)
kami baaaaaanyak sgt cerita sebab kami semu fesi
haha..taman pertanian kan tempat kenangan
gile..mmg cerita pasal old skool la katanya
ketawa+gelak+amek gamba sambil makan *buruk perangai..haha*
tgk pengantin*kami dimeja depan sekali ok :)*
usha sekeliling
sokseksoksek
tiba2
sekeliling kasi signal


apa perasaan anda
jika anda terdengar + ternampak
orang yg paling anda cintai *dulu ye..diulangi*
dilain maksud ex
ada didepan mata anda
renung anda
lihat anda
tengok anda
setelah hampir 3 tahun clash
anda single
dia single*oh..macamana saya tau dia single?sekeliling tak abis2 bcerita..adoi.penat ok*
dengan 2 tahun anda xtgk dia..xtau perkembangan dia

saya?
apa reaksi saya?
apa perasaan saya?
apa yg saya akan buat?
:)

kosong
nothing
tade pape
alhamdulillah
akhirnya saya jumpe jugak dia setela hampir 3 tahun clash ngan dia
:)
dia sehat
dia ok
past is past
saya tak akan pandang ke belakang lagi
i have lots of wishes nak capai..

dendam?
sakit ati?
papela yg negatif?
tade :)
0-0
aku pasti ngan perasaan aku sebab..
bila ternampak dia di majlis kawen tadi..aku tarasa pape pon..tak..
pelik kan..
sebab tu orang cakap
maaf  itu ubat terbaik utk hati..jiwa
walaupun perit macamana pon..sakit macamana pon kan
:)
yg paling bahagia
aku dapat pastikan
aku da ok dengan tempat2 kenangan
:)
mayb dengan terapi maaf itu..mungkin
dan gile nakal dowang usik2 aku
lalu jeh benteng *ha!tempat ni la awak salu datingkan*
see yot!!
TC?
taman gelora?
hoho..10x kepada encik T sepanjang tempoh dia jaga aku :P



saya doakan dia dapat yg terbaik utk dia
dan tak lupa juga utk diri aku sendiri
hei
exam talama lagi
:)
homecoming trip berikan kenangan terindah
sampingan dengan pertemuan dengan encik T.. :)

*tingat lagu kenangan terindah dr samsoon..kami sebilik penah melalak bersama2 dan rakam time nyanyi dan wat messege tone ok*

:D

No comments: