Nuffnang Ads

Sunday, November 29, 2009

:) 2007 punya story pulak (:

haha
transformasi
2007 aku ase cam heaven
sebab zaman double n sedih2 da berlalu
single was better
ase da cukup kot hampir 3 tahun aku single
theehehe
cukup bagi aku
da xingat da kepada memori2 antik tu
haha
whatde!

siyes
lepas dr zaman double
aku kurus
acne?
still ade tapi xseteruk time double
macam2 hal la!
:D


 

 



 

 
erk..
notice
: pipi aku mmg tembam..
aku pon tatau nak kuruskan pipi cane
any idea?
:P


 

 

 

 

 

 

ok
serius!
aku rindu mara professional college indera mahkota!
walaupon tempat kecik
still bole jumpa tiap2 hr ngan saiko ex
(setahun tu aku kene ngadap muka..eww!)

aku ignore jeh
kenangan bersama kawan2 melebihi segala2nya
sebab memori bersama kawan lebih manis
oyeh!!
konfiden itu penting
heh
:D


No comments: