Nuffnang Ads

Wednesday, November 11, 2009

:) 2 DAYS TO GO (:

tajadi balik
kene marah sama kakak
da dia cakap tade kelas
aku pon misunderstood kot
sambil2 g kolej
aku g kejap plaza rakyat beli tiket
last2 burn camtu jeh

phew..

lepas exam?
mau jumpe balik sama kawan2
sebab bile da pulang ke desa
aku da taboleh keluar da
hoho
takat g kbmall tu bole la
nak keluar kelantan tu
tunggu next sem ah jawabnya


mau tgk cite 2012*ye ke..da betul da aku ase tajuk tu*
dalam bz exam sempat lagi aku tgk FD 4
gile rugi tatengok wayang
sebab ritu yg ade midnight punya time*kalo xsilap*
kalo la tempat yg aku nak tgk tu dekat ngan umah aku
jarak cam times square ke..KLCC ke dr umah aku
aku redah jeh
haha
ah..whatever..yg penting akuda tgk kat DVD
*sob..sob..padehal ati xrela*
:D

dan..
mau g seremban..
:))
mau tgk ini punya budak
eeee
geram!


dia da pandai posing
pandai cakap
pandai gelak
dan
yg penting
nak kawan ngan owang2 tua jeh koot

:))





 


 

tasabau mau peluk budak gomok nih..
ish
:D

No comments: