Nuffnang Ads

Thursday, November 19, 2009

:) 2012 (:

as a conclusion
ending was suck!
bengong ape camtu..
nampak sangat dowang tale tima hakikat mmg dunia akan kiamat
apa maksud dowang utk ending tu?
heaven?
pehh
nyirap gak sebenarnya
calm down..dun get emo..

yg respect ngan dowang..
jalan cite ni
nampak sgt kan dowang wat kajian
dengan bahtera
yg penuh ngan haiwan..
tsunami
gempa bumi

reality..
it was happen rite
da ade bukti depan mata..
tapi kite manusia?
da sedar diri ke?
sempat bertaubat?
berubah?
aku?

remang bulu roma..
siyes..
cite ni buat aku berpk..muhasabah
*walaupun cite nih orang kafir buat*
tapi yes!
amat berkesan dan menyentap jiwa
mengaku
my tears was goes down in my face!

hope dat we still have a 'HOPE'
and still have enough time to -bertaubat-
deeply in my heart


:)
hei..guess what?
i dun give a damn about 'them'
you-know-who-they-are
for some of my friends
a close friends
a big thanks for your all support

apa..ingat aku tale idop kalo korang tanak tegur aku?
apa yg aku wat salah?
*angkat bahu..aku pon tatau ade ke xde sebab aku diignore macam tu je..shit*
aku ngumpat ko
*garu idong*
aku utang duit ko
*bullshit!ingat mak bapak aku xde duit nak kasi aku duit sampai aku berhutang ngan orang*
walaupun aku xdapat duit mara tu
alhamdulillah..aku bole survive dengan duit mak ayah aku
so,mmg xde masalah kan

xde kan..
aku xde wat salah pape kan
just 2 weeks ago
i admit it
aku senyap jeh
aku da tak banyak cakap  macam dulu
aku menyendiri

do you wanna know why i was react like that?
sebab aku da bosan ngan sikap ko..perangai ko
so annoying
paham x?
xpaham?
whatever
aku diam je
aku malas nak gadoh
paham x?gadoh tu boring..masam muka..sindir2 *urgh!*
tapi ko?
........................................

end of d story
tapi xpe
take a decission
ignore you
and i loved d part of ignorance`s lyric

-IGNORANCE IS A NEW BEST FRIEND-

amat tepat
:)


gile lega
aku pendam bende jadah ni hampir 3 minggu
*gile aku dibuatnya*
apahal manusia
:P

perangai buruk aku dr dulu sampai skang?
aku tatau nak luahkan dengan cara apa

terus terang?
diam?*erk..dr dulu lagi aku wat gni..tapi salu failed..demm!!sebab diam tu lastly akan makan diri aku sendiri..lastly..aku yg merana..shit..again*
revenge?
oh x..
mama salu pesan
-salu mengalah..xrugi walaupun orang tu rasa kite ni kalah
dun be upset
nanti Tuhan ganti apa yg orang buat kat kite
doa dimakbulkan-

....lega...
:)

moral of d story : tayah layan ah orang macam ni..diam je..walaupun diam tu menyakitkan hati dan jiwa..bia ah..biadia syok sendiri..dia ase dia menang..let her..tarugi kan ilang kawan ke whatever ko bole panggil..sebab kalo dia stick dengan kite as a friend,tade guna jugak..cam duri dalam daging..

kenapa aku mengarut macam ni..am i a victim in this situation?

d answer is :

hanya aku saja yg tau jalan cite ni start cane..kalo owang nak judge aku jahat..whatever..silakan..
:)
aku xkesah
sebab for d beginning, d middle and d end of the story
hanya aku + bunch of best boy and girlfriend je tau
apa yg berlaku
so..
tengkiu
da janji kan kite hepi2 jeh
tayah care da yg lepas
tutup buku
dowang nak kawan?
muka tembok
pretend that nothing happen?
i dont care

i am on my way

:D

nota kaki : kisah emo sket..jangan baca..haha
 
erk..i miss 2 of them  so much!
:(


 



mereka jiwa saya ok
sekian
:)

No comments: