Nuffnang Ads

Sunday, November 22, 2009

:) almost there..oyeh! (:

wohoo..
awal lagikan nak cakap pasal new year
:)
2009
cepat masa berlalu kan..
xsangka da nak hujung da tahn 2009

2009?
gile banyak kenangan
guess what?
tahun ni la aku mulakan idop baru
and
sebab tu la memula aku namakan blog ini
NEW LIFE
:D

common je
tapi amat bermakna utk aku
kenapa tukar anugerah terindah?
:)
sebab ade saat2 yg aku lalui sepanjang 2009 amat indah utk aku
alhamdulillah
walaupun dia sementara
xkekal
atleast aku diberi peluang utk rasa apa itu bahagia kan
chill
ade la tu Tuhan wat macam tu
jangan merungut
jangan sedih

and nak tau
2009 la tahun yg aku pasti
aku da lepaskan cinta dulu
:)
gile ah..
lepas clash serius aku langsung xnak keep in touch pon ngn lelaki
haha
bad impression kan
aku ingat semua lelaki sama
walaupun mmg most of them sama je
upppss
tak2
tak semua ok
:D
sensitip la plak
ok2..tutup cite..


-family-

so skang?
saya xsesempurna mana
tapi
saya amat bersyukur
dikurniakan keluarga yg bagi saya
amat sempurna
pls saya tamo sesapa selain mama ayah saya
:P
and 10x for a new ride
walaupun aku agak demand..haha
aku da cakap kat ayah aku nak jugak keta idaman aku
xpe
xbeli utk skang pon xpe..
tunggu aku keje..aku just nak mintak ihsan down payment jeh
tapi ayah cakap
nak skang ke atau lepas ni xdapat pape
sob..sob..
ok..
good bye jazz :(
yg aku da intai2 da sejak setahun yg lalu..
sebenarnya keta tu la yg akan aku kasi nama blackie I
cant imagine how jazz looked in black..demm!!
:D
da2
atleast ade jugak kan harta aku oyeh!!
 -tengkiu ayah-

i love u



-friends-

oho..
tale idop tanpa kawan2
kawan2 neh ade banyak kategori kan
ade kawan waktu ssh
ade kawan waktu senang je
time ssh?
mana mereka?
ntah
dalam neraka kowt
:D
oh.what so ever
apa aku peduli ngan orang macam tu


ok..
stop
bahasa aku skang da makin kurang ajar
kenapa ye?
surrounding kot yg mengajar aku macam ni
hei
bole x berenti salahkan orang
please la
heh
ok2..sorry for d bahasa yg kurang bertapis itu ok


utk masa hadapan
aku mau stick dengan kawan2 aku
yg aku da tau
yg aku da lalui bersama
zaman ssh sng
yg bole share everythings
yg tak pecahkan rahsia aku
yg bole kasi advice
yg bole halang aku dr wat bende2 bodo yg bole malukan diri
hei
you-know-who-you-are
i am very appreciate dat

untuk cinta
haha..tale blah kecik
ok2
aku cuba
kena usahakan
kene kaji
kene kawan



what??
tapi nad cakap kalo tunggu jeh terlepas
err
ok..
stop kat sini
banyak masa lagi
aku nak enjoy a single day yg aku ade skang
wat bende yg aku suke
yg buat aku happy


ok
chow
^_^




No comments: