Nuffnang Ads

Monday, November 09, 2009

:) KETIKA ITU (:

suke gamba ini :)


haha..
tade kene mengena langsung..
gile merepek
sebenarnya tade gamba lain ha..
nak menunjukkan aku pakai baju biru
CHELSEA menang
fuh..
tasia2
haha
:)
aku xkesah
kalah ke menang ke
tetap chelsea
tadapat ah nak pengaruh ok


er
cam nak beli baju biru banyak2 la gni
:)
sebab tadi gile semangat mereka pakai baju merah
*red worrior kalah semalam pn aku xkesah lagi..haha..gile tak taksub ngan local..wekk*
aku?
itam itu menawan kan
:D
ditambah polka dot yg warna sket merah
:)

kenapa hp merah?
sebab liverpool kowt
:D
haha..da henpon tu xde biru
kalo ade itam
aku lagi rembat itam la
haha
tanya plak


tasabar mau abes paper
mau luangkan masa dengan kakak
sian dia
tak tercakap aku
nak g study pon bawak dia
gile nak tinggal dia sowang2
tapi tu la..
sian dia :(
tapi kan..tapi kan
sejak ade dia kat sini
aku hepi
:)
aku nangis pon dia ade kat tepi da..
da tayah nangis dalam tepon da..


website tu?
abaikan
bak kata zharif
*aku pon salu dengar alam ngan aan cakap bende neh*
dowang pon salu nangis depan PC time wat bende neh
adoi
dowang lagi ah
VB.net tu coding koot semata2..
gile ah

:D
pengalaman kan


kelmarin?
someone propose me
mujur cakap lepas exam
watnya cakap time wish hepi besday tu
xke terkedu aku nak study
*sedih*
kite kawan dulu eh
panjang lagi masa
eh..eh..
:D


yg talebla(ha..jangan marah ok bile baca :D)
tunggu time neh sebab kalo da couple
bole sambut birthday sekaligus ngan anniversary
adoi..gile sweet


hei
10x sebab sudi kawan lagi ..cool.. dan xcepat melatah
walopon bende tu xjadi yg sepatutnya awak bayangkan
:)
dan..terima kasih kerana memahami
dan minta maaf sebab termarah
ye la..ta abis2 org cakap aku single lg sebab ingatkan ex
watdefak
aku bukan cari yg terlalu perfect
hensem?tanak aku..ssh nak jaga :D
nanti la..ade sumting yg aku mau capai
n tunggu abes exam nih
haha
uppss

*minggu ini yg penuh ngan stress*
tapi
tengkiu kepada semua yg sentiasa ade disamping saya
time ssh
:)

No comments: