Nuffnang Ads

Monday, November 30, 2009

:) last mc.d ..kononnya lah! (:


menemani adik terchenta

dia mau makan inih!






bulan nih jeh ade can utk makan bende2 ngarut nih
luse makan double whopper lah!
haha

;)

tapi nape perut aku sakit eh?
:(
tanda2 fast food da tale diterima oleh perut keh?

 

lepas tu
azam baru mau turunkan berat badan
tapi kan..tapi kan
asal aku kalo turn berat badan tapi struktur badan aku still xberubah
nak2 pehe..
drumstik jugak nampak
ciss!!
:D

tape2..
ade lagi mase
3 bulan kan
kalo x
aku kene kasik makan kat eww eww
and 1 lagi eww eww
lagi geli gile!
sisik2
*remang bulu*!


erk
jom g tgk gajah jeh la
eh..eh..
comel
kiut
chubby
:D
*alasan..alasan*


esok pagi bertolak ke kuala lumpur
demi adik tercinta
walaupun aku xlagi menikmati sepenuhnya suasana hujan di kg
harap2 xde pape
:)

balik kg balik?
lepas majlis merisik cuz aku
'kak am'
haha
nama sama ok
depan jeh


 
 -i love u-
:)

No comments: