Nuffnang Ads

Wednesday, March 10, 2010

what should i do :(




MOOD : buat pertama kali dalam tahun baru 2010 aku langsung xde mood nak gelak !


tengah wat keje utk slide presentation esok
tetiba msg tone 'low shoulder' berbunyi
gile excited sebab aku harapkan msg dr yg teratas dihati
upps lepas balik kelas aku lupe nak tgk henpon
sebab berhempas pulas ngan housemates wat keje yg akan diantar


tapi hanya msg  iklan sahaja
okey ilang excited da
tapi tgk miscoll ya Allah gile banyak
eh sape mc neh
aku tamo pk da takut kecewa ececece
perasaan?
terus bukak mc sebab excited gile vavi nak tau sape


homaigod! kurang percaya
eh tak
langsung xpercaya
encik sepet A tu was called me tadi?
perasaan kurang senang dalam hati terus ade
patutla dr kelmarin aku berdebar
patutla petang tadi aku nak g beli makanan aku tanak bawak henpon
walaupun hati aku nak
tapi tangan gatal tanak amek
patutla petang tadi aku langsng xterpikir langsung pon nak pegang henpon
walhal aku ngan teratas dihati x abes lagi msg2
patutla petang td aku lalu makan
aku g beli nasi kukus tu
patutla minggu ni aku gelak je xingat dunia
ngan lawak2 classmates
housemates lagi
sob sob
patutla sekarang aku macam nak nangis
:(



mom
i need u now!
:(
aku perlukan mereka yg aku sayang
my jai ho sekali
:(
tanak pk


No comments:

Loading...