Nuffnang Ads

Friday, March 05, 2010

Andai Ku Tahu





dolu dolu kala kan
aku salu rendah diri dengan adik beradik aku
asal?
sebab dowang pandai lukis
seme ikut bakat yg mama aku ade



imi pandai lukis
amni lagi lah
semua dia pandai
lukis,gubah hantaran
oh owww
malu den
sob sob

salu cakap ngan mama
nape ina sowang je tak ikut mama punya kebolehan dalam seni
ina je tale sob sob

mama pun jawab
'ina je suke wat diri tu lain dr yg lain'
'da ina tanak blaja'

toink!!
kene sejibik beb atas dahi gue
sob sob
aku hanya pandai reti tiru tulisan org jeh
pandai lukis bontot gajah je
pandai wat block block huruf je
tu pun sebab masuk ARTEC


bile membesar
minat aku kepada seni makin berkembang tau
tapi aku tatau bidang seni mana yg aku suke
serious
tanampak pape
aku abaikan



lama-lama
aku suke bergambar
ntah bile masa suke bende2 cenggini
posing sane posing sini
tale tgk camera tu hala ke sesape lah
nak jugak muke aku ade
takira lah buruk macaana ghupe tu eheh
macam2 gaye aku akan wat
xmacam dlu
tiap kali amek gamba
posing sssssssssssama je
kaku lak tuh
ahahahahaha



so aku makin yakin
apa sebenarnya bakat aku yg tak pernah aku keluarkan
^_______________________________________________________________^

insya Allah
jike misi itu tercapai
aku akan gunakan bakat ini dengan sebaik-baiknya
amin
okey kawan-kawan
tadah tangan semua
doakan semua antara kite berjaya hendaknya


bismillahirrahmanirrahim

No comments:

Loading...