Nuffnang Ads

Tuesday, March 09, 2010

no promises

 


kelmarin
dalam kul 11pagi aku gerak dr sg buloh ke cheras
selama aku ulang alik dr sana
sumpah xpernah jammed macam kelmarin
dalam hotak aku terpikir jugak
eh ade excident ke
teruk ke
eh atau ade org gado?
tumbuk tumbuk ke
atau yg lebih parah tikam menikam
ish dunia skang bukan bole harap sangat kan
kalo xcaya cube baca kat paper skang
naik ngeri seeeeh
(ceh..skang da ramai kan guna bahasa neh..cam hape) eheh sorry


gile lama siott sampai aku ase cam nak keluar kete dan
'hoi bla bla &**()&^%%$##$%^&*()__'
jadah ape yg sampai jammed 2 jam
YE DIULANGI 2 JAM
sape yg sabar pasti juga akan sekali mencarut
uppsi..yeah my bad
xreti2 nak bersabar
hei mana bole sabar aku tahan kencing tau ha ha ha
rupa2nya ade rombongan kawen derr (ceh terpengaruh cite adnan sempit loh)
buat cuak org sekeliling tau tau
cisss


okey cite kat atas tu hanya mengarut
aku pon tatau asal skang aku da pandai tulis ngarut2
aku menerima panggilan drpd wanie jai ho (okey,ayat itu skema,aku mengaku) sewaktu kejadian jammed itu
and aku cakap '10x God sebab awak coll kalo x saya mati kebosanan da la panas pot pet pot pet
serius aku cakap langsung tade noktah paham sampai wanie cakap
'hhahaha..letih saya dengar awak cakap sebab awak cakap laju sangat..mana tempat benti pon tak tau ade x'
kami gelak


dia tengah menunggu si buah hati utk keluar bersama2 (okey,lagi sekali,mohon ampun)
kami borak2 biasa
aku kongsi cite pasalbla bla bla(terpaksa disensored)
dia amat xsetuju kalo aku berbaik2 balik dengan chenta dulu
ye..aku tau
dialah bersama aku dimasa susah aku
dan diala tau segala2nya derita aku ewah
xla derita pon..cuma maklumlah hubungan berantakan kan sape xsedih weh


dia bercerita tentang dia dan buah hati
bagi pihak aku
aku amat gembira
akhirnya dia menemui kebahagiaan 
dulu dia hanya melihat kebahagiaan org2 sekeliling dia
dan aku percaya
dia mmg patut dapat yg terbaik seperti sekarang


waktu dia cerita yg buah hati dia sentiasan bersama dia 
xkira ssh atau senang
sentiasa bersama
ye la..wanie sendiri mengaku yg kadang2 dia rendah diri
sebab fizikal dia xseperti model
dan si buah hati rupanya mmg ade sweet cute lagi
tapi sibuah hati xpernah kisah pasal fizikal
yang penting hati wanie
^________________________________^


kan
kan saya da salu cakap kat awak
dia terima awak mmg sepenuh hati dia
dan dimata saya
mmg amat jelas yg dia sayang kan awak
berdoalah agar jodoh itu bersama awak


mmg
antara kami selalu bercakap pasal takdir kan
hubungan..cinta..perasaan..pengorbanan..masalah
pasti ada
dan kite lah yg kene pandai handle semua
walaupun aku mengakui aku still lagi trauma dengan apa yg aku lalui dulu
tapi wanielah antara manusia penting yg selalu bagi aku semangat
semangat ini yg betul2 aku perlukan
dulu aku selalu mengeluh kepada wanie
kenapa chenta dulu xdisampingku bila aku ade masalah
macam wanie wat kat aku
selalu ade ngan aku..selalu pujuk aku..selalu tenangkan aku..selalu menegur aku jika aku wat salah
okey sekarang ni aku da nampak sibuah hati wanie layan wanie macam wanie layan aku
sweet kan
^_________^
sape cakap lelaki xboleh wat macam tu
cuma kene turunkan ego skit
ungkap wanie
dan dia tenangkan aku dengan satu ayat ini

xpe..walaupun skang awak still sorang..atleast saya xpayah tgk awak macam dulu..awak sakit saya lagi sakit..sebab saa xdapat membantu utk dalaman..hanya luaran saje..saya rasa xcukup dengan luaran je..saya mau tolong  semuanya..dan bila awak cakap awak da clash ngan dia dulu,saya amat bersyukur sebab saya rasa dia xlayak utk awak..watpe handsome tapi xleh jaga awak ngan baik..dan saya yakin awak akan dapat yg terbaik juga'

u know
air mata saya bergenang
dan seperti biasa
air mata nih hanya bergenang
dia degil utk jatuh
bak kata kakak saya saya ego
okey jangan salahkan air mata tu
kalau dia tanak jatuh its okey
as long as saya okey ^^



dan wanie
awak da tgk kan saya gembira skang
so saya da xde rasa bersalah da ngan awak
sebab dulu saya selalu wat awak menangis bersama saya
wat awak sama2 geram dulu
wat awak risau pasal saya

i love u
doakan saya dapat cinta baru macam zamil bole :P
ngeh ngeh


1 comment:

Dilla Hamid said...

hey,apa ni? asyik brgayut dgn wani aje? takmo pun call saya! *am sulking* so, sila cepat pujuk. hahaha =P