Nuffnang Ads

Tuesday, March 16, 2010

in my place




presentation da bermula
sket2 da ade tekanan
eheh chill2
buat yg terbaik


semalam hanya bole lelap sekitar 5 pg
eh kat sini pon ade bunyi ayam tau eheeheh
rindu pulak kat rumah
awal pagi kul 4-5 tu mesti bunyi punya


semalam eh awal pagi sebenarnya
10x to him
i woke up him semata2 mau borak2
so sowi
saya rasa semalam saya perlukan sgt2 teman utk berborak
ngengade je kan
selama ni bole je buat keputusan sendiri
tapi utk skang
saya betul2 buntu
tapi again
tengkiu
sket sebanyak apa yg kite borak semalam
saya nampak jalan2 yg perlu saya amek
:)
dan 1 perkara yg aku belajar 
walau sekuat mana manusia tu sekalipon
dalam hati tu mesti dia nak org2 yg terpenting berada disamping kan
itu lah yg aku rasakan sekarang


ada 9 bulan lagi utk aku
tentukan masa depan
lately aku dapat rasa
aku maukan satu perubahan dalam diri aku
aku tanak da main main
childish ke
kene ada 1 misi dalam idup kan
^_______________^


semalam
housemates aku bitau aku
sekarang aku agak kurang bercakap tapi banyak memerhati
:)
terasa juga sebenarnya
sekarang agak kurang bercakap sebab tanak terlepas cakap
aku pun xsesempurna manusia juga
cuma aku tanak sebab borak2 org bole tikam kite belakang
dan
dalam pemerhatian juge
aku dapat nilaikan erti sebuah persahabatan
mana yg ade ngan kite time kite sedih
time senang aku tanak cakap sebab itu typical da
mana yg ade ngan kite kongsikan kegembiraan dia ngan kite
kongsikan kesedihan dia ngan kite
dan banyak juge bila mana masa sedih sahaja dia mahu kite ada ngan dia
bila mana dia gembira
kite pon xdipandang walau sebelah mata
xpe
itu lumah dunia kan :)
berharap agar aku xteruji dengan bende ni juge
hanya mengingatkan diri



khamis ini mahu berada bersama yg terchenta di seremban sebalum mereka pulang
dan aku mau borak lebih detail dr hati-ke-hati bersama mama
tentang segala2nya
dan
mau mama meahami kenapa aku xle accept lagi hasrat rombongan tu
walaupun sudah hampir 3 bulan
tapi hati aku tetap kosong
tanampak apa2 walaupun aku suda istikarah
aku tau naluri seorang ibu
bimbang itu lumrah
dan
aku hampir lali dengan keadaan sekeliling
yg selalu keluarkan ayat tak laku la..nak jadi andalusia ke bla bla bla
tau mereka prihatin
namun
cuba selami hati aku
sedikit sebanyak aku akan rasa putus asa utk teruskan dengan apa yg aku nak skang
mereka xtau perancangan aku
tapelah
jodoh maut pertemuan tu ditangan Tuhan kan
Dia tau apa yg berlaku
apa yg aku lakukan sekarang
teruskan juge dengan apa yg ada..
kalau dengar cakap orang memang xka kemana

dan a very thank you utk kawan aku-hakimi-
sebab dia xpenah sekalipun putus asa utk cari aku walaupun kami da lllllllama lost contact
dan dia antara salah satu kawan yg tau apa yg aku mau capai dulu sebelum aku kawen
dan bila dalam 1 tahap aku terkeluar yg aku da rasa macam tawar hati dalam bab2 kawen
dia amat marah dan walaupun dia marah semarah2nya
tapi dia still kasi aku semangat
sori aku tadapat g kau kawen
tape nanti balik kite bole wat reunion kan :)


okey mau ke serdang
jumpe dengan doktor
yg bole tenangkan hati
:)



dan
diri ini ada dia
dia yg teratas dalam kamus idup aku skarang
:)
dia yg aku tetap akan pegang
kalau kami ade jodoh alhamdulillah
tapi kalau setakat ini kami mampu wat yang terbaik
aku bersyukur juga
sebab Tuhan izinkan aku mengenali dia :)
doakan yg terbaik

No comments: