Nuffnang Ads

Tuesday, March 23, 2010

it end tonight


banyak keje
makin banyak keje
dan makin banyak yang tertangguh hikhik


kehidupan seharian yg makin sesak
serius terasa masa makin berjalan dengan pantas
dan amat banyak sejarah dicipta
banyak cerita dilakar
^______^


buat pertama kali semalam
aku menangis sampai terisak
dan aku ...
terasa amat tenang
lapang selepas itu
dan
aku..
tanak toleh ke belakang lagi sekali
paham kan apa itu maksud letih
letih mahu pertahankan semuanya
tapi aku tetap mahu tersenyum


walaupun sekarang da nak masuk pertengahan bulan 3
aku rasa belum terlambat utk mula semua ni balik
ade 9 bulan lagi
eh da 8 da
fokuskan diri


sebelum ke serdang tadi 
utk lihat si kakak yg gastrik
singgah sebentar di satu tempat
mau bertemu MR Nauflan
tekad
memilih MR N utk kesekian kali ku bermuhasabah
sebab itu memang prinsip aku
bile mana aku da buat sesuatu keputusan
bermaksud
aku mmg akan berfikir dengan amat mendalam
amat teliti
supaya aku tidak menyesal dikemudian hari
dan aku tidak akan menoleh ke belakang
 sepertimana melihat cerita cerita dulu
mengenangkan kisa kisah dongeng purbakala
sebab
aku tanak berada di alam khayalan
:)
fairy tale itu adalah mainan je kan


sekarang
mahu menyiapkan projek utk event management
suke dengan subjek ni
enjoy
dan sir memberi sepenuh kebebasan utk kami conduct mana mana event
memberi sepenuh kebebasan utk memilih mana event yg kami mau buat
dan ini yang paling menarik
:)
dia meminta kami mereka 1 blog utk subject ini
10x God
sebab aku ade sedikit kepakaran dalam hal ini
ewah ewah
da ade beberapa orang yg mau tempah aku
(oh sungguh perasan)
mintak aku ajarkan
insya Allah
ilmu kene share2kan


sharing is caring kan
:)
this is the last entry
eh tapi bukan bermaksud aku xkan tulis pape lagi disini
sebab mau tumpukan kepada blog baru
maksudnya utk project event management
markah tuuu
^_______________^


blog ini?
sayang mau delete
sebab
banyak kenangan yg tersimpan
yg tertulis dalam ni
inilah hati aku sebenar

dalam awan yg chomel inilah
aku meluahkan segala2nya tentang diri aku
suke utk share aku punya feeling
share semua yg aku xpuas hati
dan juga tentang hati
:)
semua xtipu
semua ni jujur dr hati aku
cuma mungkin kadang kadang aku terover kot
berasa mau share semua dengan tg tersayang+terpenting+terchenta


mungkin ade cara penulisan aku
maksud aku
x jelas sangat sampaikan ade yg salah anggap ke
cam rasa aku poyo?
okey..my bad
mohon maaf dipinta
saya manusia yg tidak sempurna
^_______^


okey
mau sambung keje
lagu ini saya tujukan buat kali terakhir
utk dia yg teratas dihati aku
yg pasti
u are the best
:)


salam

No comments: