Nuffnang Ads

Monday, March 08, 2010

atas nama cinta


gamba comel
tanda mood okey
hati happy
jiwa tenang
diwajah penuh dengan senyuman


bermuhasabah td
tenteramkan hati sendiri
kalau bukan diri sendiri memberi semangat
siapa lagi kan
:)
cuma mau positifkan diri
jangan terburu2

oh tentang enchek N
tadi aku sama dia berdating
eheh dia handsome
tapi aku tatau nak pilih kan baju yg mana satu td
mujurlah diberi peluang utk cuba satu2
errr
ade 3 pilihan

a) harga yg kene dengan budget aku

b) eh aku tasuke..besar sgt

and then

c) homaigod!kalo nak beli yg neh alamat kene pajak blake kejap

excuse me ade sesapa nak pinjam kereta handsome saya x?
1hari sewa rm400

kepalehotakkaubapakmahalnya

okey cube baca sekaligus dengan lajunya okey
kalo da tersekat sila ulang balik

tunggu jawapan ayah di
sifu kami sob sob
sweety heart enchen N sabar okey
nanti i kasitau jawapan
ewah


hmm..chenta dulu datang kembali
aku tatau ape motifnya
yg pasti aku xbersedia lagi utk tukar no baru yg ntah keberapa kali

aku minta maaf
tak sampai masa lagi kite berbaik seperti dulu
aku xbersedia
cukup baik aku kasi kau tau kisah hidup aku sekarang
dan dan
aku sebenarnya mau ucapkan zilion terima kasih
disebabkan kau juga
aku macam ni sekarang
today is better than yesterday
tengkiu :)
percayalah aku selalu doakan yg terbaik buat kau
because i was totally in love with u before this
nak tak nak mmg kau pernah wujud dan menjadi insan yg penting dan teratas dalam hidup aku 
dan dan
aku tanak kisah silam membantutkan perjalanan hidup aku sekarang
^____^
doakan aku berjaya okey
keje elok2
cari gadis idaman yg pernah kau kasitau denganku
jangan pernah putus asa
aku tau kau kuat
sebab aku selalu berada bersama bila kau susah
aku tau kau boleh
dan
aku mau mulakan hidup aku dengan buku baru
buku lama ade dalam peti besi tu
xkan aku usiknya
jangan bimbang eh

bila dulu kau pernah bagitau aku kau izinkan aku berkawan ngan ex aku
jawapan aku sebaliknya
dan kau tau kan apa akibatnya
jangan ulangi benda ni tau
kesian kat kau punya jantung hati selepas ini
:)
ikhlas dr aku


a big thank you to wanie
utk petang tadi 
i love u 
awak adalah salah seorang jai ho perempuan saya
^_____________________________________^

No comments:

Loading...