Nuffnang Ads

Saturday, March 06, 2010

1,2,3,4 i love you


lately suke letak tajuk entry dengan tajuk lagu
okey tade kene mengena eheh

skang da kul 4.26 jam laptop
still tale tdo
selama seminggu cuti
seminggu ni lah aku jadi burung hantu
paling lewat kul 5 pg la tdo
tp lepas subuh celik jugak
adei penat penat
aku penat mate kau tau!
maybe pagi neh jeh bole online secara aman
maklumlah tenet gile laju kan
eheh

semangat!
mmg soul aku neh tarasa pape
tamo pulang
tapi bunda sudah pesan
blaja rajin2 nanti abes cepat2 bole dok rumah eheh
maksudnya
'bole dok kb'
ahahaha pandai mama pancing eh
maksud tersirat lagi awww

okey
semangat kene seru balik
tamo dia dok kat umah
nanti aku kat sna jadi cam hilang arah pulak kan haa
sape nak tolong?
^_______________________________________________^
okey arini bape aribulan adik2?
6hb kan

so ade 5 hari lagi mau sampai 11hb kan kan
itu tarikh keramat saya
:)
11/03/2007 hingga 11/03/2010
genap 3 tahun sendirian
tarikh yg mengajar aku bagaimana mau berdiri dengan kaki sendiri
bagaimana mau hargai hidup ini
bagaimana mau menghargai keluarga
 kawan-kawan
hargai muke semua lah walaupn xperfect
bagaimana mengawa situasi bile diri sedih
alone
marah
semuanya dibuat secara sendirian
hei jangan bergantung je okey
nanti badan jadi lemah
letih je sebab otak tapakai
ewah ewah bahasa
:D

 
kenpa xdapat2 lagi special?
tape
saya percaya dengan qada dan qadar yg diatas
hanya Dia sahaja yg tau tentang semua yg berlaku kan
saya redha ececece


DAN
okey da mule huruf besar
itu tandanya saya TEGAS
homaigod keluar lagi
okey okey
straight to the point
alhamdulillah skang
hati saya sebersih2nya dr memori masa lalu
saya suda simpan ia dalam peti besi
yg ade mangga bapak besar gile
walaupun satu masa dulu
my kawan cakap kisah dia dia mau bukukan agar
bile sesekali dia akan belek2 buku tu
hanya sebagai panduan
kan awak :)

tapi bagi saya
yg lalu biarlah saya simpan kemas kemas dalam lipatan hidup 
eh bukan dalam peti besi itu
saya tanak masa silam kacau idop baru saya
orang putih cakap new life gitu
:)


okey
skang masa utk diri saya
bersama2 jai ho saya
oh saya tahu semua xmengerti
tape
skang bia saya dan yang diatas sahaja tahu apa maksudnya
1 masa nanti saya akan terangkan
dan berdoa sangat agar dia x-ter-lepas ke tangan org lain
kalau dia jodoh saya
kalau x
...............................................


*YA ALLAH..JIKA DIA MMG UTK AKU
TAUTKANLAH HATIKU DENGAN HATINYA
AGAR DIA DAPAT MEMBIMBINGKU KE JALANMU

TETAPI JIKA DIA BUKAN MILIKKU
TABAHKAN LAH HATI 
KERANA HANYA ENGKAU SAJA YG TAHU AKAN HIKMAH SEMUA YG BERLAKU
BERIKAN LAH YG TERBAIK UTKKU
YG BOLEH MEMBIMBINGKU KE JALANMU*



-amin-

No comments:

Loading...