Nuffnang Ads

Thursday, March 11, 2010

please dont leave me :)



berborak dr hati-ke-hati bersama mama and siblngs
and 10x God sebab kasi mereka2 yg marvelous disisi aku
yang begitu memahami aku
yang selalu bersama aku
yang tak pernah letih beriku semangat


okey
^_________________________________________________________^

aku tamo2 da tade mood
spoilkan je tau
mau senyum
eheh
lepas borak ngan mama
aku terus senyum
yeay!


mama
ina ingat kata2 mama
insya Allah
ina akan buktikan dan cuba sedaya upaya
10x mom
always beside me
luv u
muah


okey tumpukan kepada presentation
semangat semangat
dan punya xsabar aku mau jumpe pembakar2 semangat aku ini
xsabar mau tunggu kul 7.30 malam
sebab flight dowang time tu


Ya Allah
lindungi dan selamatkanlah perjalanan org2 kesayangan aku
Hanya Kau Yg mengetahui segala-galanya

amin

No comments: