Nuffnang Ads

Tuesday, June 23, 2009

:) lelaki yg pernah bertakhta dihati..ececece (:

23.06.2009
selasa
1025p.m




menghilangkan bowink!
hehe..
nak tdo awal ari neh..
esok mao jogging..
mao amek energy..
*konon*
haha..




belek2 muvie ngan lagu yg ade dalam laptop inih..
cam mao tulis lelaki yg pernah mencurik hati gue..
muahahaha..
cukup5 owg inih..
xmo ramai2..
bole jadik sebab pengaruh `kesetiaan` ygkuat dalam diri *perasan!*
aku hanya stick ngan 5 owg ini..
yg pasti, aku da tau kenapa chenta2 aku dulu dowang punya ciri2 ini nakal+simple+bundle..cewah..
pengaruh ngan dowg kowt..
hoho..
tak2..
saje jek..
kebetulan aje semua itu..







wenthworth earl miller 111


dulu xminat pon mamat neh..
xenal pon..
tapi time aku berjuang untuk mencari keceriaan aku balik..
kakak aku kenalkan cite neh kat aku..
aku tgk gtu2 jek..
apa la..botak..xmo aku!(sebab time ituh aku terpengaruh ngan mike shinoda..haha)
tapi bila balik cuti sem, aku mintak balik ngan kakak aku..
sebab time tuh cite grey`s anatomy aku da khatam berjuta kali da..
bowink cam nak muntah da..
pastuh aku tgk cite neh..
tetiba jek aku jatuh chenta..
sirius..
aku jadik minat pulak kat si botak inih..
sampaikan sason 1 aku ulang sampai 10x tme dok umah..
xkira agi aku tgk kat kolej..
haha..
betapa addictednya aku!
sebab tuh..skang aku still die hard fan dia..mike shinoda da xdak da..
kuikui..

*memang setia ah aku ke bdak botak inih*
:)



robert pattinson

dia inih..
xtao lak camne aku leh minat..
time kecoh filem neh kat pawagam,aku x excited langsung pon nak g tgk...
haih..
tapi..
mayb time aku pening ngan tension wat system ari tuh kot..
aku tgk dak2 umah aku tgh tgk..
aku mintak nak pinjam jugak..
tgk2..owhkeyh lah..

esok ulang balik..
ulang..
ulang..
sampai xsedar bila minat..
hahaha..
suke tgk cara dia..
selamba+x gelabah+misteri..
sikap lelaki yg aku adore..
hik
:)



channing tattum



time tgk cite kat pawagam kuantan..
3 tahun yg lalu xsilap..
taku tgk cite she`s d man..
dia yg aku suka dlu sebelum si botak..
tapi sama jek muka dowang ini..
botak pon sama..
haha..
pastuh time aku mao tgk cite v for vendetta..
aku tgk preview step up time tuh..
aku berazam mao tgk..
tapi xpat,..
sebab time tuh da cuti sem
*haha..kb mana ade wayang* :)
aku tgk kat cd jek..
janji tgk..
walaupun agak terkilan kan..
sebab sound effect dia best..
nak2 time dia nari last2 tuh..
adoi
:)




michael kenji shinoda


heit..
jejaka paling hot aku rasa time skolah..
sirius..
pengaruh dia mmg luas woh..
sampai semua dak2 sekolah aku simpan gak kot janggut sejemput cam dia..
last2 kene cukur gak..
haha..
pengaruh sekarang ade pada dia yg masih ade kat aku
*aku suke tg lelaki yg ade janggut camneh..xsuka misai*
macho siott!
:)
lagi2 dowg yg pandai men gitar..
drum?
belasah ajek..
hik




billie joe armstrong


ye..ye..
aku pinjam nama dia..
haha..
alhamdulillah..
arm da strong skang..
so singkatannya armstrong lah kan..
:)
dia nakal!
selamba!
yg penting salu pakai tie merah..
cam sponge bob..
haha..
cute+comel..
xyah hensem2..
cute2 suda..
aku suka cara dia..
umor makin tua..tapi muka dia nampak makin muda..
:D
*siott jek ayat* haha

~lagu terbaru dia xsilap aku gun?(betul ke..nanti aku check kat fly fm..haha)..dgr pon dekat flyfm gak..~



avenged sevenfold


ini selingan sahaja..
hik..
aku suke penyanyi dia..
nampak cam scofield..
tapi dia neh mmg punya tatu yg betol..
bukan buat2 cam scofield..
haha..
layaaaaaaaaaaan

:D

No comments: