Nuffnang Ads

Friday, June 26, 2009

:) jogging2 (:


26.06.2009
jumaat
1253pm


baru balik umah..
haih..
rini g jogging..
yeye..
:)
memula g sowang..
tapi kat taman tg anis da ade owang menunggu aku..
che la+che dah and teh..
hehe..
owang2 yg selalu menemani aku jogging..
ikut plan asal mama aku sama adik aku mau ikut..
tapi dowang masih agi demam..
aku gagahkan diri jugak la p..
haha



sampai agak lewat di taman tg anis..
sebab teh anta didi g skolah dulu..
aku pun tdo semalam agak lewat.. :)
tapi xpe..yg penting..semangat..yeah!!
so..
sampai jek makcik2 aku ngan sepupu aku amat terkejut akan perubahan aku..
cewah..make over koot..
haha
alhamdulillah..da turun sket badan aku neh,ade keyakinan sket..

mereka cakap begitu cepat aku kurus!
haha..
untuk pengetahuan,mereka adalah pengkritik tetap aku..
walaupun selalunya owang cakap kritik neh wat kite terasa..
tapi walaupn dowang salu kritik aku,tapi kritikan dowang xpedas..
so,bole diterima la kan..
hekhek..
10x che dah+che la kerana kritikan itu..

pengkritik tetap..xyah panggil cikgu AF..hehe.. :)




memula mau start jogging,panaskan badan dulu..aku jalan kaki jek utk round 1st


kira adik neh peneman akujugak la..10x dik..dia salu dok didepan aku..kalo dia nampak aku slow,dia slow gak..agak menyesal datang pagi jumaat..sebab pagi jumaat selalunya owg2 yg xberkenaan ramai juga..*ceit*



hekhek..gamba bukti jek..dak 4 owg neh dr 1st round agik..adeh..sebab dr parking keta agi dowg tgk aku sowang2 kot..padahal makcik2 aku ade tunggu..dok tanya inilah..itulah..tapi sebenarnya aku xdengar pon..sebab aku pakai mp4..haha..aku jalan jek.. mujur aku bawak hp cel..awal2nya aku xnak bawak hp sebab aku pakai seluar yg xde poket..tapi sebab aku g sowang..bawak keta sowang2,mama paksa aku bawak hp..baik...mujur kebetulan ayein msg.10x dik..haha..bole la aku purak2 msg ngan pakwe*haih..suda serius neh..aku mesti carik pakwe*ceh..relevankah dengan situasi inih?
nanti aku pikir*



pemandangan..aku xreti nak amek sudut2 yg cantik..nak amek kat padang tuh,owg men bola..adeh..xpe2..yang penting,tempat inih mmg nyaman..:)


*aku suka tgk pakcik kat depan neh..anak2 dia cumei* :)


*ini isteri pakcik tadi..tuh anak dia..comei sgt..eeee* :)



*burung merak neh tgh tdo..da tempat dia tdo tuh tinggi* :)




*da abes..ari neh sempat 4 round jek..letih+ngantuk+lapa+serabut..haha..letih sebab aku da lama xjogging..last ritu sebelum g mekkah..ngantuk sebab semalam tdo lebih kurang kul 4..hik..lapa sebab drkelmarin aku hanya makan biskut kering dan serabut sebab banyak pengacau lak..adei..biasa lah..jumaat kan xkeje..esok pon aku tanak jogging..aku mao jogging ahad neh lak..:D



*ade taman permainan..kalo dd xg skolah,sure aku kena teman dia men benda2 alah neh* :)


*che dah suh amek ini..dia cakap cam pokok kurma* :)



*powsing2 jek..haha..ikut cakap che la..asalnya dia mao aku powsing ala2 hindustan..eh..tanakla che la..haha..che la suh aku powsing2 nak ilangkan ngantuk tuh jek..kalo ngantuk,cane nak bawak keta..hikhik*



the end..


xagi sebenarnya..
aku g pasar kat pulau melaka..
beli ikan+udang+sotong+sayur2..
sebenarnya mao snap jugk kat tempat2 ikan tuh..
tapi xde mood lak sebab tukang jual ikan tuh banyak songeh..
kuang3..
:)
yg hanya sempat diambil time g beli buah jek..
sebab tukang jual buah tuh spesis sama cam aku..
perempuan..
ceh..
len kali la aku snap gamba ikan2 tuh..
yg paling aku mao amek tang IKAN KELI!!
(nyum3)

*survey2* :)


*khas utk nabil= saya hanya mampu tgk jek..amat terliur time awak cakap g makan durian kat kebun makcik..tapi statement awak tuh yg buat saya cuak : ha..makan lah durian tuh..nanti leh cover balik lemak yang turun 4 kilo tuh : gulp..saya tanak!!hanya mampu lihat jek*
:)
sedih kan xpat makan buah kegemaran.. :-S


.....:::::sekian:::::.....

No comments: