Nuffnang Ads

Sunday, June 21, 2009

:) happy father`s day (:




sunday
21.06.2009
0752p.m


baru balik dr kbmall..
hehe..
agak lambat turun..
ye lah..
ingatkan sebelum mama g skolah pagi tadi..mau sewa keta..
sebab blackie imi bawak g k.l..
bertuah punya kakak..
dia xbagitao pon nak g honeymoon..
ingatkan g teman abang ipar out station je..
haha..
kalo dia cakap pon,aku leh ikut ke?muahahahahahaha...



g kbmall..
ehem2..
sebenarnya mao belikan sesuatu untuk ayahku..
salu jek aku wish melalui telefon
AYAH : HEPI FATHER`S DAY..
we all love u..
bia pun ayah aku neh dalam kategori suka pot pet pot pet..
mmg berbezalah ngan mama aku..
senyap jek..
tapi serius..
kalo xde ayah..
ikut lah time dia g kursus ke..
time aku kat kuantan ke..
k.l ke..
cam xlengkap kalo xdengar pot pet dia..
haha..
tu lah aku..time dia pot pet aku serabut,,
time dia xde windu lak..haih..



punya la pusing2 aku ngan lil sis nak cari apa yang nak kasi kat ayah aku neh..
coll banyak kali ka my sis..tanya pendapat..
tanya jugak pendapat cuz aku,teha...
:)
10x teh..



teh cadangkan belikan kemeja..
ak tao da ayah aku tuh..
mana nak pakai baju baru..
mesti amek baru yg agak2 da lama je nak pakai..
dia caap asal selesa..
*mama..ina da tau dah ikut sapa pakai sempoi2 neh*
haha...
cari punya cari..
kami adik beradik spakat mao belikan ini untuk ayah..
:)
aku tingat yg ayah pun salu kena sign paper2 yg penting..
tender2 kantin lah..
apa2 lah..
aku harap ia berguna ntuk ayah..


AYAH... HAPPY FATHER`S DAY... :)








No comments: