Nuffnang Ads

Tuesday, June 30, 2009

:) 10x to her (:


30hb 6 2009
selasa
0727pm




fuh..
2hari ini terlalu banyak rintangan..
ceit..
aku xsuka..
betul2 xsuka..
aku xsuka matahari yg telah menyinari aku selama 2 tahun inih..
terpadam macam tuh..
aku xkan biarkan!!
stay away from me!
i dun need it anymore..

:)


xsabar mau pulang ke kolej..
mau abiskan sem ini dengan cepat..
tahun depan
2010..
abis jek lan 11..abis jek final paper..
aku mau carik kerja..
aku mau travel..
ituh cita2 aku..
mengambil peluang anas ngan abe mi yg still ade di india and uk..
mana tau..
aku bole melawat mereka..
haha..
cita2 besar..
and aku mau kesana lagi..
ke tempat yang paling tenang sekali didunia..
aku mau lupakan masalah2 ini..
disana aku tenang..
disana aku langsung xingat benda2 alah nih..
disana aku aman..
disana aku sentiasa senyum..
disana air mata aku hanya untuk Dia..
bukan untuk manusia2 yg hanya tahu menyakiti hati manusia lain..
masalah owang yg xsudah2 mau hipokrit..
mau menipu..
mau manipulate..
aku benci mereka!
sirius!

tadi mama tanya aku..
bila mau kawen?
aku jawab
* bole kasi masa yg lebih panjang lagi x?sebab ina mau kembalikan kepercayaan ini..plz..*
mama senyum..
and aku citekan yg aku mau travel..
*nak g ngan sapa?*
sorang2..
xperlu harapkan kepada sesiapa..
aku mau duit aku sendiri..
*sigh*
puas ati ;)


10x buat kawan2 yg ada disisi..
sirius!
tanpa mereka..
aku xkan dapat tersenyum untuk hari ini..



oh ya..aku mau carik blog seseorang ini..
kakak aku cakap blog dia amatlah sempoi..
PENAMPAR TERBANG..
haha..
mesti owangnya pon kelakar gile kan..
aku mau carik!



untuk bell..
i miss u so much..
10x..
bellstrong sentiasa kasi armstrong senyum..
nenistrong pon..
dillastrong pon..
waniestrong pon..
juestrong..
haha..
semua lah..



malam ini aku mau pegi ke tempat semalam..
walaupun matahari da terbenam..
aku mau menikmati suasana malam plak..
sirius..
selama neh aku xtau pun malam hari di bandar kota bharu cantik..
aku kan anak baik..
xkeluar malam..
haha..
aku tunjukkan jom..
keindahan malam di kelantan..
walaupun aku tau ade yg xsuke akan owang kelantan..
pesanan dari penaja iaitu aku..
`dont judge book by its cover`
kawan dulu..baru judge..
okeh!



*aku mau tersenyum selama2nya..seperti matahari yang xjemu2 menyinari bumi ini..dan aku amat berharap,aku kuat untuk semua ini*

:)

No comments: