Nuffnang Ads

Friday, June 19, 2009

:) from sumone (:

19.6.2009
0721p.m



aku baru balik dr umah nenek..
sampai umah jek ade tetamu datang..
hidangkan pape yang patut,aku masuk bilik..
ari neh cam aku mao clearkan emel lama ku..
amethyst punya emel mmg aku jarang bukak..
bukak2 da lebih 1000 emel aku xbukak..
haha..bukan emel pape pon..
emel dr facebook, hi5,twitter,flixter..
bende yg aku jarang bukak..


tapi tadi aku tertengok emel dr seseorang yg pernah mengajar aku apa itu chenta pertama..
1st love..hek
:)
10x..
dr dulu lagi dia xpernah pon lupa mao anta emel..
walaupon hanya emel comel2..
tapi aku terima ngan ati terbuka..
xsalah kan..
walaupun aku xpernah balas walau 1 emel pon lepas kami clash 4 tahun lepas..
tapi dia still xlupa utk anta emel xkira utk birthday aku ke..
kasi emel tenangkan aku bila aku clash ngan chenta kedua..
aku pon xtau mana dia korek rahsia2 aku selama neh..
aku syak ade dikalangan kawan2 aku yg update kan kehidupan aku kat dia..cewah..
macam paparazzi lak dia!
*pesanan buat dia..jangan sampai `buah hati tau`..mengamuk nanti aku xtao*
:P



tarikh emel tuh time aku berada di mekkah..xbalik agi..tapi sangatlah menyentuh hati..10x sebab ingatkan aku tentang benda2 macam neh..
sepanjang kami kenal,dia xpernah sket pon nak amek kesempatan..
pegang tangan ke..
nak dating ke..
haha..
mayb dia pon time tuh da blaja kat shah alam..
aku kat kuantan..
so kami jauh..
yang paling dia jaga tentang aku..
TUDUNG..
insya Allah..
benda yang baik,aku berusaha untuk pertahankannya..
:)
nantilah..aku pon mao buang balik gamba2 dalam frenster..
ade jugak gamba2 yg perlu ditapis..
dalam facebook clean..
hik..


10x! sebab kasi emel tuh..aku tersangat menghargainya..so sowi aku mmg xkan balas emel tuh,balas msg,angkat coll..n untuk cadangan agar kite jadi kawan,aku mmg xpat terima..sebab..bagi aku,susah untuk aku mulakan dengan kawan balik..n aku tanak wanita yg bersama anda selalu coll and merayu kat aku jangan contact lagi ngan anda..padahal dia xtau yg anda yg selalu cuba untuk contact saya..no anda pon xde dalam hp saya and saya pon xsudi nak ingat..so,PLZ..STOP..belajar terima dia seadanya..kite putus pun sebab wanita tuh kan..so,walau apa pun perangai dia,layanan dia..jangan compare dengan masa silam anda bersama saya dengan masa sekarang anda bersama dia..aku ngan dia adalah manusia yang berlainan..nobody`s perfect.dan semua manusia xsama..dan benda nih teramatlah sensitif..paham? (xpaham..kalo paham mesti anda xuang lagi kan)


saya bahagia sekarang walaupun single..sekian..terima kasih.berkat doa anda jugak..kan..:)
so..10x sekali lagi emel inih..
:)


KENAPA PEREMPUAN ITU NAMPAK CANTIK APABILA MEMAKAI TUDUNG

1.kenape pompuan cantik pakai tudung..sebab

DIA NAK TUTUP AURAT


2.kenapa pompuan cantik pakai tudung..sebab

DIA JAGA MARUAH DIRI DIA


3.kenapa pompuan cantik pakai tudung..sebab

DIA TAK NAK TUNJUK KECANTIKAN DIRI DIA


4.kenapa pompuan cantik pakai tudung..sebab

DIA ANAK SOLEHAH


5.kenapa pompuan cantik pakai tudung..sebab

DIA DENGAR CAKAP IBU BAPA DIA


6.kenapa pompuan cantik pakai tudung..sebab

DIA HORMATI ORANG LAIN


7.kenapa pompuan cantik pakai tudung..sebab

DIA TAKUT APABILA DIA TAK PAKAI TUDUNG.. ORG TENGOK DIACANTIK. DAN DIA NIAT YANG TAK BAIK TERHADAP DIRI DIA


8.kenapa pompuan cantik pakai tudung..sebab

DIA TAK NAK DIMINATI RAMAI LELAKI SANGAT


9.kenapa pompuan cantik pakai tudung..sebab

DIA NAK DAPAT PAHALA


10.kenapa pompuan cantik pakai tudung..sebab

DAPAT MENGHINDARI MAKSIAT


11.kenapa pompuan cantik pakai tudung..sebab

SUPAYA DAPAT MENJADI CONTOH PADA POMPUAN LAIN


12.kenapa pompuan cantik pakai tudung..sebab

SUPAYA LELAKI YANG BERIMAN JE YANG SUKE DIA


13.kenapa pompuan cantik pakai tudung..sebab

DENGAR SURUHAN NABI


14.kenapa pompuan cantik pakai tudung..sebab DAPAT MENGURANGKAN NAFSU LELAKI.


15.kenapa pompuan cantik pakai tudung..sebab RAMBUT POMPUAN ADALAH MAHKOTA BAGINYA..JADI JANGANLAH MENUNJUKKN SEWENANGNYA KEPADA LELAKI..KERANA JIKA ANDA MENUNJUKKAN BERMAKN ANDA TAK BERNILAi KERANA MAHKOTA ANDA TELAH DILIHAT OLEH SEMUA LELAKI(kecuali keluarga)


16.kenapa pompuan cantik pakai tudung..sebab DIA TAK NAK RAMBUT DIA DITARIK..DIGANTUNG DENGAN BARA API DAN DIBAKAR DENGAN DASYAT DEKAT AKHIRAT KELAK. =)



.....:::: sekian ::::.....

No comments: