Nuffnang Ads

Sunday, June 28, 2009

:) b a j u k a w e n? (:


28hb 6 2009
ahad
0828pm


baru sampai umah..
adoyai..
amat penat seminggu ini..
banyak tempat mau pegi..
pagi tadik teman kakak g uitm..
amek transcript..
buat apa yg patut..
g kbmall..
alas perut..mc D lagik!
haih..
beli beberapa pasang baju baru..
beli barang dapur yg da abes(bawang bla2)




*seperti biasa..jadik driver..haha..cuba spek baru sikakak..no comment*
:)



balik lebih kurang kul 2..
balik2 aku tertido..
ngantuuuuuk sangat..
tdo pon dalam kul 3 jugak sebenarnya..
tolong lil sis siapkan makanan..
aku tertido..
pastuh mama bangunkan..mau mintak teman dia g beli kain untk pakai hari persandingan imi..
yeye..
mereka akhirnya bersetuju mao wat tema
ITAM + MERAH!!

hekhek..
suke xterkire ge..
*shining eyes*
:)
so..
dalam keadaan mengantuk yg amat,aku ikut jugak..
sebab mama janji mama yg drive..
*10x mama*

pegi ramai..
hehe..
kami xle dipisahkan kalo bab2 berjalan..
che la+che dah+mama+adik+akuh..
cukup owang..

so..time mama tgh pilih kan2 ituh,
aku ade nampak sesuatu yg betul2 dapat menarik perhatian aku..
haha
kerusi ITAM PUTIH ituh!
aku jumpa..dulu aku jumpa kat kuantan..
(kan nad) :)
apa agik..aku amek kesempatan..pedulik sekeliling..



suri..gamba kurang jelas kerana diambil oleh yg bukan pakar..hik
(amni!! ampuuuuuun)
:)




last..
aku da capai taha boshan suda..
gni lah kalo mama bertemu sama che la+che dah dikala bershopping..
hangus anak2..
haha..
penah sekalik ikut g gulatis kat SOGO tuh..
ampun..skali tuh jek aku ikot..
bek berpoya2 ngan cuz2 akuh..
(kejam)

(^_*)




*saya ase cutee jek baju inih*
:)



aku mintak jugak adik aku amek gamba ini..
sebab aku suka bajuk kawen neh..
hik..
ceh..berangan!haha



No comments: