Nuffnang Ads

Tuesday, June 23, 2009

:) BERITA BAHAGIA (:



23.06.2009
Selasa
0830 p.m



mau online YM..
tapi probs la plak..
xle nak connect..
(sabar2)..
cam da xle sabar da ngan celcom neh..
max lagi xle arap..
aritu pinjam ngan abang ipar..xle blah jugak..
bio lah..layan blog ngan facebook ah gni..
sambil dgr fly f.m ( aku suka rancangan night flight..hafiz & basil..cam dok dalam flight pon ade..lagubest!..dowang lucu,cool..ensem..haha)
(ngajuk ngan broadband konon..haha)


kenapa berita bahagia??
YES!!
dr 15hb hingga sekarang ( lebih kurang 9hr)..9hr beb!
aku berjaya turunkan lemak aku sebanyak 4kilo..
4KILO!! pecah rekod weh..aku xmakan nasik pon..
*isk..kantoi lak aku makan mc d..haha*
tak2..aku makan jugak mc d..
tapi alhamdulillah..aku xde lah naik sgt walaupon makan mc d..
baru aku percaya..kata2 kakak aku..
mc D mmg xmenggemukkan..sebab diprogramkan utk diet2 neh(kakak aku cakap lah)..
haha..
puas ati aku..
berat da turun..
so aku kena shapekan balik badan..
esok aku mau ajak cuz aku g jogging..
yg paling aku maaaaalas sekalik..
mau SIT UP..
wadoih..sakit belakang wooo...
:(
tapi aku kene jugak wat..
wat!!!!usaha ina!!


*aku mau kurus macam 3 tahun lepas..berat 42kg*
tapi cam tanak la jugak..
sebab time tuh cuz aku keluarkan statement yg agak terbakar gak usus aku..
*hei..awok neh sakit ko..nok aneroxia!*
ampunnnnnn.........



*neh time 45 kg..aku mau gni!!*
45kg sudah ideal rite..hehe..nak macam gamba diatas..pipi xtembam..maintai jek..leh pakai baju itam itu lagi.. i am really2 hope dat..adoi..baju tuh ngan jeans aku la yg jadik pengukur gemok ke kurus akuh!susah kalo naik badan ini..semua baju xle pakai sebab nampak perut yg cam bukit tuh..haha..kene pakai jeans kakak aku yg besar kedabak tuh(sebab dia penah ade masalah ini jugak:] )..

dan yg paling penting : aku nda mao dengar mama aku bebel sbab baju aku ketat n seksi*padahal baju tuh besar..cuma badan aku da mengembang..nak wat camna..*
<<<<>>>>

tapi..
cane nanti balik cheras?
*gulp*
sure naik balik!!
sebab aku ade geng nak g makan2 neh..
adoiii..

*blur2*


No comments:

Loading...