Nuffnang Ads

Tuesday, June 16, 2009

hepi wedding days neni :)




16 june 2009
0120 a.m


baru siap kemas2 barang..
asingkan barang2..
cenderamata ke 2 insan ini..
mau post kan..
sebab aku xtau bila dapat jumpa dowg wat masa terdekat ini..
yg sempat anta ngan tangan sendirik,
aku akan sedia membuat delivery sendirik..
hehe..

[7 june 2009]
sedih neni..
cam kak am mau terbang balik ke dungun..
mau ade disebelah kiri neni..
ngan bell..
:(

tapi kak am tetap puas ati..
kak am mintak,time neni mau sambut ari2 penting like dapat baby[amin2] :) , kak am nak ade ngan neni [insya Allah]


dan yg paling kak am puas ati..
kak am diberi kesempatan di raudhah[salah satu tempat yg dimakbulkan doa oleh Allah S.W.T,insya Allah] , untuk berdoa apa yg kak am mau doakan..
untuk insan2 yang kak am sayang+chenta..
dan kak am berkesempatan doakan neni di hari bahagia neni..
:)
kak am puas ati..
[alhamdulillah]


SELAMAT HARI PERKAHWINAN NENI..


buat bell :

10x tau..
:)
nanti kak am balik k.l, kak am bitau balik..
ari tuh kak am kasi tarikh yang xkompom agi..
cuba wat asgmt dirumah sebaik mungkin..
nanti kite borak2 k..
bell datang je bila2 masa bell mau datang umah tu..
pintu+tingkap+dapur+kedai esso tu sentiasa terbuka..ececece..
kak am pon cam mau ke kuantan jugak..
hekhek..
nanti2..
rancang balik...


buat wan dilla:

esok saya anta emel tu kat awak k..
nanti saya coll awak k..
jangan cedih2..
saya xsuka awak cedih2 agi..
da janji kan nda mau cedih2 agi..
:(
saya da balik..
nanti story2..
awak janji kan..
mau story2 bila saya balik..
mujur saya xngigau disana..
ececece..
[i have sumting to give to u..SUPRISE!!!]
:)



::::...SEKIAN...::::

No comments:

Loading...